Darksiders Genesis - kolekcje, ekwipunek, skórki, lista ataków

Jak sprawdzić swój inwentarz?

Podczas rozgrywki w Darksiders: Genesis będziesz zbierał wiele różnych przedmiotów i elementów, związanych z głównymi bohaterami. Dzięki specjalnej opcji możesz w każdej chwili szybko sprawdzić, co znajduje się w ekwipunku.

030

Aby to uczynić przejdź do menu i wybierz z listy opcję Kolekcja (1), co spowoduje pojawienie się kolejnego ekranu.

031

W nowym menu możesz szybko sprawdzić następujące elementy:

  • Ilość dusz, monet przewoźnika, kluczy oszusta i ulepszeń eliksirów (2)
  • Ataki i zdolności Waśni (3)
  • Ataki i zdolności Wojny (4)

Ponadto w prawym górnym narożniku możesz szybko przejść do menu skórek (5), które odblokowujesz w późniejszym etapie gry oraz listy ataków (6).

032

Po wybraniu listy ataków pojawi się lista, gdzie możesz szybko sprawdzić różne kombinacje ciosów (7) zarówno Waśni (8), jak i Wojny (9).

Następnie: Darksiders Genesis - Waśń i Wojna, bohaterowie, czym się różnią

Spis treści: Darksiders Genesis - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Darksiders Genesis - zadania główne i dodatkowe, odbieranie nagród