Zadanie rozpocznie się automatycznie po ukończeniu zlecenia fabularnego o nazwie Biorę, co moje, w którym należało odszukać poszukiwaną przez Garreta dziewczynę. Celem będzie pojmanie obozowego złodzieja.

162

Zacznij od skierowania się w stronę znacznika położonego na południe od Wyspy Magów. Wskazuje on opuszczoną wioskę. Wjedź do niej motocyklem i zwróć uwagę na zakrwawioną, drewnianą barierkę (1). Zanim ją sprawdzisz warto ustawić maszynę przodem do wyjazdu z miasteczka.

163

Kiedy bowiem sprawdzisz krwawy ślad pojawi się poszukiwany złodziej, który będzie pędził na motocyklu (2). Wsiądź na swoją maszynę i zacznij go gonić.

164

Uważaj, bo na jednym ze skrzyżowań dołączy do niego kilku przeciwników (3), których dobrze jest szybko wyeliminować z broni bocznej lub po prostu wjeżdżając w ich maszyny, o ile motocykl Deacona jest odpowiednio wzmocniony.

165

Następnie skup się na pościgu już za samym złodziejem. Staraj się podjeżdżać, jak najbliżej i celować w jego motocykl (4). Kiedy pozbawisz go paska wytrzymałości, który jest widoczny na górze ekranu, maszyna się wywróci. Wystarczy wtedy podejść do zbiega, skrępować go i powiadomić o wszystkim pułkownika.

Misja: Też próbowałem ją poderwać

Misja stanie się dostępna po zakończeniu rozmowy z pułkownikiem Garretem w ramach zlecenia fabularnego o nazwie Biorę, co moje. Po złożeniu mu raportu otrzymasz kolejne zadanie od Weavera. Tym razem celem będzie odnalezienie siedmiu próbek polistyrenu.

166

Udaj się do wskazanego miejsca dość daleko na południe od Wybrzeża Magów. Chodzi o miejsce przy drodze, gdzie znajdziesz rozbite pojemniki (5) pilnowane przez zmutowane wrony. Dobrym sposobem na poradzenie sobie z nimi jest skorzystanie z wabików, które odwrócą ich uwagę oraz podpalenie lokalnych gniazd (6) na drzewach.

167

Gdyby jeszcze jakieś ptaki atakowały bohatera, to wykonuj uniki. Możesz też ewentualnie próbować zestrzelić je w locie, jednak jest to dość trudne. Następnie wyrusz wzdłuż ścieżki prowadzącej na dół i zlokalizuj siedem próbek polistyrenu (7). Leżą przede wszystkim przy skrzyniach - pierwszą znajdziesz na jezdni na górze, a ostatnią przy ciężarówce na dole ścieżki.

Po zdobyciu wszystkich próbek wróć do Weavera przebywającego w obozie, przekaż mu znalezione rzeczy i porozmawiaj z nim, po czym udaj się na miejsce przetestowania koktajlu mołotowa z napalmem. W ten sposób zakończysz zadanie.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.