Misja stanie się dostępna po ukończeniu zadania Jak sobie chcesz, w której należało złapać pieska dla Boozera. Pokręć się chwilę po okolicy, aż przez radio skontaktuje się Skizz.

Po rozmowie należy się z nim spotkać na terenie obozu Żelaznego Mike'a, zaczynając zadanie z wątku Zapewnij im ochronę. W ten sposób ukończysz tę krótką misję i rozpoczniesz kolejną.

Misja: O ile nas nie przyłapią

W trakcie rozmowy z Deaconem, Skizz powie mu o swoim planie zdobycia lontu do materiałów wybuchowych. Okaże się, że znajduje się na terenie wieczystych.

093

Wsiądź na motocykl i skieruj się na zachód, gdzie w wybranym miejscu spotkasz Skizza. Wyrusz za nim. W pewnej chwili dotrzecie do miejsca z zablokowaną drogą. Aby przejść dalej podejdź do skały (1), wejdź z nią w interakcję i podsadź swojego kompana.

094

Kiedy ten będzie szukał drabiny dla Deacona, odeprzyj atak wilków (2), które będą pojawiać się pojedynczo. Celne strzały lub uniki i wyprowadzanie ciosów białą bronią załatwią sprawę. Po tym, jak Skizz załatwi drabinę wejdź na górę i ruszaj za nim dalej.

Misja: Oni nie czują bólu

Po chwili dotrzecie w pobliże obozu wieczystych, gdzie pali się wielkie ognisko. Wyrusz za Skizzem w krzaki znajdujące się przy nim.

095

Po zakończeniu scenki podążaj cały czas za Skizzem, po drodze aktywując kolejne przerywniki. W pewnej chwili dotrzecie do dziewczyny (3), którą wieczyści zostawili jako ofiarę dla świrusów. Kiedy odejdą zbliżcie się do niej, co zapoczątkuje kolejną scenkę. Niestety kobiety nie da się uratować.