Dead Island 2 nadal powstaje - przekonuje THQ Nordic

Firma nie zrezygnowała z projektu.

W raporcie podsumowującym wyniki finansowe za miniony rok fiskalny przedstawiciele THQ Nordic zapewnili, że prace nad zapowiedzianym w 2014 roku Dead Island 2 nadal trwają.

Produkcja znalazła się wśród tytułów, które są tworzone przez ekipy należące lub współpracujące z firmą. Nie jest jednak jasne, jaki jest stan projektu, ani kto tak naprawdę odpowiada za grę z zombie. Pewnym jest, że zmierza na PC, PS4 i Xbox One.

Dead Island 2 to kontynuacja pozycji wrocławskiego Techlandu. Prawa do serii posiada jednak nie polski zespół, a Deep Silver - należące obecnie do wspomnianego THQ Nordic - które realizację drugiej części zleciło autorom Spec Ops: The Line z niemieckiego Yager.

dead_island2
Dead Island 2 to gra o zombie

Ze względu na różnice kreatywne między deweloperami a wydawcą, w marcu 2016 roku produkcję przekazano brytyjskiemu Sumo Digital. Od tamtej pory o grze zrobiło się cicho - jedynie dwa lata temu zapewniono, że nadal powstaje.

Nieoficjalne informacje sprzed kilku miesięcy wskazują jednak, że za Dead Island 2 ponownie może odpowiadać inna ekipa. Były pracownik studia Yager - Jan David Hassel - twierdził, że tytułem zajmuje się obecnie Dambuster, czyli autorzy Homefront: The Revolution.

Nie wiadomo jednak, kiedy THQ Nordic i Deep Silver zdecydują się ujawnić nowe informacje na temat gry. Niewykluczone, że pierwsze od dawna materiały pojawią się przy okazji zbliżających się targów E3.

Źródło: Raport finansowy THQ

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami