Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Days Gone - Pieprzony ekspert od świrusów; Nieprzekroczone granice

Odwiedziny Boozera i wyprawa ze Skizzem do kopalni. Zadnaia: Nie ukrywamy się, To akurat jego błąd.

Misja fabularna Mam coś do zrobienia z wątku Przeżycie to nie życie, uruchomi się automatycznie po ukończeniu zadania głównego Jedynym, jakiego ma. Skieruj się na farmę Lost Lake leżącą na północny wschód od obozu Żelaznego Mike'a i porozmawiaj z Boozerem, który pracuje na roli. W ten sposób ukończysz to krótkie zadanie.

Misje: Pieprzony ekspert od świrusów, Nieprzekroczone granice

Zadanie rozpocznie się automatycznie po ukończeniu misji Mam coś do zrobienia. Wróć do obozu Żelaznego Mike'a, gdzie spotkaj się z gospodarzem i Skizzem. Następnie pojedź z tym drugim do kopalni Farciarz.

Po dotarciu na miejsce rozpraw się z traszkami chodzącymi po dachu budynku biurowego, a potem wejść na górę, korzystając z pomocy Skizza. Udaj się do pomieszczenia na piętrze i wyjmij z szafy (1) klucze.

Zejdź na dół i podejdź do półki, na której znajdziesz flary (2), po czym wróć do Skizza i wyrusz z nim do kopalni. Po wejściu do środka podążaj cały czas za kompanem.

W pewnej chwili dojdziecie do końca korytarza. Podejdź wtedy do belek z tabliczką z napisem Danger (3) i utoruj sobie przejście kilkoma kopniakami. Po scence z zawalającym się tunelem kontynuuj do zwłok, które obejrzyj, po czym ruszaj dalej.

W końcu dotrzesz do miejsca z niebieską skrzynią (4), w której znajduje się pierwsza partia poszukiwanych materiałów wybuchowych. Podnieś je i ruszaj za Skizzem. W pewnej chwili na bohatera rzuci się traszka, która zabierze mu klucze.

Zniszcz drewnianą przeszkodę i ruszaj za nią, po drodze sprawdzając ślady na ziemi. Prowadzą one do leżących na ziemi kluczy. Uważaj, bo kiedy po nie sięgniesz na Deacona rzuci się traszka, której pozbędziesz się wciskając szybko pojawiające się klawisze (5). Spiesz się, ponieważ w innym przypadku bohater zginie.

Po odnalezieniu kluczy wróć do Skizza, którego w tym czasie zaatakuje duża grupa świrusów. W walce z nimi może przydać się okoliczna broń biała. Trzymaj wrogów z dala od Skizza, ponieważ jeśli go dopadną (6), a w porę go nie uratujesz, to kompan zginie, uniemożliwiając ukończenie zadania.

Po udzieleniu Skizzowi pomocy rozpoczną się dwa krótkie zadania. W pierwszym z nich, o nazwie Nie ukrywamy się, wystarczy udać się z towarzyszem do lokacji, w której znajdziesz drugą partię materiałów wybuchowych. Po wyjściu z nimi z kopalni będziesz jeszcze musiał rozprawić się z grupą ludzkich przeciwników (7) w ramach misji To akurat jego błąd. Po uczynieniu tego wróć na motocyklu do obozu, co zakończy wyprawę ze Skizzem.


Read this next