Days Gone - Jakby czegoś szukali, Co taka fajna dziewczyna…?

Gonimy śmigłowiec i odzyskujemy radio.

Ta misja głównego wątku rozpocznie się automatycznie po ukończeniu poprzedniej, Coś ty zrobił? - punkt startowy jest oddalony o kilometr, więc dość szybko możesz się tam dostać. Wcześniej jednak poszukaj paliwa, aby zatankować motocykl.

Po dotarciu na miejsce uruchomi się bardzo krótka scenka, w której zauważysz śmigłowiec (1). Twoim celem jest oczywiście podążanie za nim i nie zgubienie go z oczu.

Przez większość jazdy możesz trzymać się trasy zaznaczonej na żółto na radarze w prawym dolnym rogu ekranu. Możesz także jechać na skróty, między drzewami - wówczas jednak sprawnie kontroluj maszynę, zwłaszcza przy wyskokach. W przeciwnym razie możesz się wywrócić Zaatakować mogą cię także wilki i świrusy.

025

W pewnym momencie załoga helikoptera cię ostrzela. Po krótkim przerywniku wrócisz na maszynę i będziesz kontynuował pościg. Gdy dotrzesz do strefy lądowania, po jeszcze jednym przerywniku zejdź na dół, gdzie ktoś z załogi upuścił radio NERO (2).

Zanim jednak podniesiesz przedmiot (a także otworzysz skrzynię obok), pozbądź się kilku pozostałych nieumarłych. Podczas próby podniesienia radia przeszkodzi ci traszka. Gdy zabierze radio, rzuć się w pościg za małym świrusem. Jeśli zrobisz to odpowiednio wcześnie, uda ci się go dogonić - zabij przeciwnika i odzyskaj radio.

Jeśli zrobisz to zbyt wolno, czeka cię zabawa w ganianego z traszką. Przeciwnik będzie przemieszczał się bardzo szybko w różne miejsca - najłatwiej jest go zlokalizować wówczas na słuch lub wypatrywać zielonego światła emitowanego przez radio. Po odzyskaniu przedmiotu wróć do motocykla - po dialogu z Boozerem uruchomi się retrospekcja z Sarą.

Misja: Co taka fajna dziewczyna…?

Ciężko nazwać ten fragment gry misją, choć tak właśnie jest określana. Na końcu nieinteraktywnego przerywnika, który uruchomi się po dotarciu do motocykla, będziesz walczyć na pięści z kilkoma mężczyznami - nie zdołasz ich jednak pokonać. Na szczęście z pomocą przyjdzie Sara. Wszystko to ma miejsce w ramach rozpoczętej retrospekcji. Po jej zakończeniu odblokujesz kolejną, pełnoprawną misję.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami