W poprzednim zadaniu, Oczyścić te gniazda, odwiedziliśmy stary obóz drwali, a przy okazji zniszczyliśmy sześć gniazd świrusów. Teraz czas na wątek o nazwie „Pamiętam”, który jest silnie powiązany z Sarą, ukochaną Deacona.

Udajemy się zatem do opuszczonego obozu uchodźców NERO. Po dotarciu na miejsce bardzo ważne jest, aby pozostawić motocykl jeszcze przed szlabanem (1) i strażniczą budką. W przeciwnym wypadku niepotrzebnie przyciągniesz uwagę świrusów.

022

Musimy odwiedzić pomnik upamiętniający Sarę - droga bezpośrednio do niego jest jednak zablokowana przez samochód (2) zakleszczony pod konarem. Obok niego skręć zatem w lewo i stopniowo przebijaj się przez kolejne namioty.

Znajdziesz w nich wiele cennych przedmiotów, jednak uważaj, gdyż praktycznie na każdym kroku spacerują pojedyncze świrusy. Odciągaj zatem ich uwagę i eliminuj po cichu. Trzymając się lewej strony i okrążając cały obóz, w końcu trafisz na dziurę w siatce (3), przez którą przejdziesz do kluczowego rejonu.

023

W tym momencie zaktualizuje się cel misji - musisz zabić dziewięć świrusów w obozie. Możesz dokonać tego w dowolny sposób, ale my polecamy zakradanie się i trzymanie lewej części obszaru. Za maszynami i wrakami śmigłowców zauważysz krzaki, w których schowasz się. Następnie rzuć kamieniem w skupisko świrusów (4). Gdy zainteresują się obiektem, rzuć w nich koktajlem Mołotowa lub innym ładunkiem wybuchowym.

Tym samym możesz pozbyć się od razu nawet czterech lub pięciu nieumarłych. Pozostali przy „życiu” zapewne zainteresują się tobą teraz, ale walka nie powinna być problematyczna. Pozostałych do eksterminacji szukaj przy namiotach rozlokowanych na terenie całego obozu. Następnie zmierzaj w północno-wschodnie rejony bazy, gdzie zauważysz miejsce upamiętniające Sarę (5).

024

Uruchomi się wówczas przerywnik filmowy, wraz z wspomnieniami kluczowymi dla fabuły gry. Misja zakończy się - aby szybko wydostać się do punktu, w którym rozpoczynałeś zadanie, po prostu skieruj się w lewo, gdzie za helikopterem zauważysz wspomniany na początku, zakleszczony samochód. Po prostu przepchnij go nieco dalej i wsiadaj na pozostawiony nieopodal motocykl.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.