Call of Duty: Black Ops 4 - Zombie: tworzenie klasy

Umiejętności, talizmany, arsenał i elixiry.

Tegoroczne wydanie Call of Duty nie tylko przynosi ze sobą trzy nowe mapy Zombie, ale również kompletnie nowe możliwości stworzenia klasy postaci.

W tegorocznej edycji, zaczynamy z możliwością ustawienia umiejętności, elixirów, talizmanów, broni startowej, podstawowego wyposażenia czy broni specjalnej.

Tryb ten pozwala na ogranie przeróżnych strategii, jak i również umożliwia podejście do mapy na kilkanaście sposobów.

Umiejętności

Twórcy Black Ops 4 nie chcą zatrzymywać się w miejscu. System talentów w Zombie przeszedł kompletną metamorfozę i daje możliwość zdobycia tylko czterech umiejętności na całą grę. Po wybraniu danego „perku” i przypisaniu go do konkretnej statuetki Boga lub maszyny z napojem, podczas gry możemy liczyć tylko na takie ulepszenie.

Każda z umiejętności nagradza gracza specjalną mocą, która ułatwi przeżycie następnych fal umarlaków. Po aktywowaniu trzech umiejętności, czwarta dostaje specjalny bonus, który jeszcze bardziej rozwija tę zdolność. Po utracie punktów zdrowia tracimy wszystkie wcześniej zakupione atuty.

001

Poniższa lista przedstawia wszystkie dostępne zdolności w grze:

  • Wyrwa w czasie - Czas odnowienia wyposażenia zostaje wydłużony. Tajemnicze skrzynki i broń Mocne Uderzenie pojawiają się szybciej. Znacznie ogranicza czas odnowienia pułapek i szybkiej podróży.
  • Szybka Reanimacja - Mniejsze opóźnienie przed regeneracją zdrowia i szybsze tempo regeneracji. Szybsza reanimacja graczy.
  • Nekrooptyka - Gracz widzi pobliskich wrogów przez ściany. Na ekranie pojawiają się wskaźniki, które oznaczają wrogów zbliżających się do gracza spoza pola widzenia.
  • Pobudzacz - Zwiększona prędkość ruchu i sprintu. Szybsza regeneracja wytrzymałości.
  • Elektrowstrząs - Przeładowanie generuje wyładowanie elektryczne, które rani i ogłusza pobliskich wrogów. Im mniej amunicji w magazynku, tym większe obrażenia.
  • Ostatnie Życzenia - Zamiast w tryb Ostatniej Szansy gracz wchodzi w tryb Berserkera na 9 sekund. W trybie tym gracz jest niewrażliwy na obrażenia i zadaje zwiększone obrażenia w walce wręcz. Po jego zakończeniu gracz zostaje z 1 punktem zdrowia, czas odnowienia wydłuża się z każdym użyciem.
  • Twierdza - stanie w miejscu tworzy wokół gracza obronny pierścień który daje premię do obrażeń i pancerza.
  • Formacja Testudo - Uniesiona tarcza blokuje obrażenia z każdego kierunku. Gdy tarcza ulegnie zniszczeniu, wywołuje eksplozję obronną.
  • Cel-Pal - Namierzenie głowy wroga podczas korzystania z przyrządów celowniczych. Zmniejszony rozrzut i odrzut przy strzelaniu z biodra. Brak kołysania podczas celowania.
  • Bandolierowy Bandyta - Gracz nosi zwiększoną ilość amunicji.
  • Skowyt Zimy - Otrzymanie obrażeń w walce wręcz wywołuje eksplozję zimna która zamraża lub spowalnia pobliskich wrogów. Gracz może mieć jednocześnie dwa ładunki.
  • Kopnięcie Muła - Gracz może mieć przy sobie dodatkową broń główną.
  • Mistrz Wślizgu - Wślizgi pozwalają na wzmocnienie ładunku. Gdy ładunek jest w pełni naładowany, wślizg we wroga wywołuje eksplozję. Gracz zyskuje odporność na obrażenia od eksplozji.
  • Sekretny Składnik - Gracz otrzymuje losowy atut, nie przypisany do innego slotu.

Jak wcześniej wspominaliśmy, wybrać możemy tylko cztery zdolności, więc jest to jeden z ważniejszych wyborów. Najbardziej polecamy zestaw składający się z Pobudzacza, Twierdzy, Bandolierowego Bandyty oraz Kopnięcia Muła. Dają one nam większe szanse na przeżycie kolejnych zmagań z nieżywymi.

Eliksiry

Eliksiry (Elixirs) to napoje, które możemy wypić w dowolnym momencie rozgrywki. Spośród kilkunastu wybieramy cztery. Aktywowane przez nie premie mogą pomóc w różnych momentach. Jeden może nas teleportować w dowolne miejsce, jeśli jesteśmy w potrzasku, a inne dać większą wytrzymałość. Mamy ich nieograniczony zapas, aczkolwiek bardziej rzadkie eliksiry mogą być użyte tylko raz na grę.

Talizmany

Magiczne amulety - zwane Talizmanami - potrafią dać sporą przewagę nad zombie na polu walki. W przeciwieństwie do zwyczajnych napojów magicznych, są one eliksirami jednorazowego użytku i zużywane są na początku każdego starcia.

Arsenał

Przed każdą rozgrywką możemy przypisać do swojej klasy magiczną moc specjalną, dzięki której zmieciemy wszystkich wrogów na swojej drodze. Możemy wybrać pomiędzy Czakrami Zemsty, Młotem Walhalli, Berłem Ra czy Żmiją i Smokiem. Aby użyć jednej z powyższych broni musimy naładować pasek energii poprzez zabijanie zombie. Im częściej używamy tego super-ataku, tym mocniejszy się staje i odblokowuje nowe bonusy.

Ostatnimi elementami wyposażenia są dodatki i broń początkowa. Po wykorzystaniu granatu, miny czy wieżyczki musimy odczekać chwilę na ponowne załadowanie paska. Broń początkowa to wybór pomiędzy dokładnymi rewolwerami, szybkimi maszynowymi pistoletami czy wolnymi, lecz zabójczymi shotgunami. Wybór należy do gracza.

Wszystkie wymienione powyżej elementy dostępne są dla gracza od razu w trybie offline. Jeśli jednak gramy przez sieć, ze znajomymi lub obcymi, to kolejne przedmioty, broń i bonusy odblokowujemy w miarę zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia w trybie Zombie.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami