Detroit Become Human - Nowy dom: posprzątaj na piętrze, zakończenie

Zdobywamy zaufanie Alice i odkrywamy jej mały sekret.

Jeśli wykonałeś wszystkie zadania na parterze i zdałeś raport Toddowi, możesz udać na górę. Tam czekają się kolejne prace oraz zakończenie rozdziału.

Gdy wejdziesz po schodach, przejdź do sypialni Todda, która znajduje się na naprzeciwko. Najpierw podejdź do okna i otwórz je, aby przewietrzyć pomieszczenie.

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Następnie podejdź do łóżka i pościel je (A). Sprzątnij również porozrzucane rzeczy na ziemi i szafkach (na przykład B obrazie poniżej), aby Posprzątać w pokoju Todda (1). Kiedy będziesz wykonywać te czynności, Alice pójdzie do swojego pokoju (2).

Podejdź do szafki, w której znajdują się dwa głośniki (niedaleko drzwi). Przeczytaj artykuły: „Futbolista android” (3) i „Cena życia” (4). Na szafce nocnej (obok łóżka) znajdziesz leki. Uporządkuj je (5). Dzięki temu odblokujesz ważny element schematu: Kara widzi broń (6), który będziesz mógł wykorzystać w dalszej części gry.

009

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Wyjdź z pokoju i wejdź do toalety, która mieści się naprzeciwko sypialni Todda (na lewo od schodów). Odblokujesz akcję: Posprzątaj w toalecie (7). Na końcu korytarza, po lewej stronie znajduje się łazienka. Zbierz ubrania leżące na podłodze, sprzątnij butelki, które leżą na wannie, a także umyj podłogę (mop oparty jest o ścianę, obok drzwi). W ten sposób posprzątasz w łazience (8).

Teraz wejdź do pokoju Alice, który znajduje się naprzeciwko łazienki. Gdy sięgniesz po książkę, która leży na ziemi, relację pomiędzy Karą a dziewczynką polepszą się. Następnie musisz posprzątać w pokoju Alice (9). Aby to zrobić, pościel łóżko, a także przewietrz pokój (10). Dzięki temu odblokujesz akcję: Kara odkrywa zejście (11), którą będziesz mógł wykorzystać w dalszej części historii.

010

Gdy wykonasz powyższe czynności, będziesz mógł porozmawiać z Alice (12). Zacznij przyjaźnie, następnie wspomnij fakt, że to dziewczynka nadała imię androidowi, a także zapytaj o jej zainteresowania. Na końcu dialogu powiedz rozmówczyni, że jest bardzo cicha.

Wzbudzisz w Alice tyle zaufania, że ta wręczy Karze klucz (13), ale niespodziewanie wybiegnie z pokoju. Otwórz skrzynię ze skarbami dziewczynki (14), która leży na szafce obok drzwi. W ten sposób dowiesz się więcej o przeszłości rodziny.

Zejdź po schodach na parter. Rozpocznie się film przerywnikowy, który zakończy rozdział (15).

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami