Nom Sakkara to głównie pustynny region, położony na zachód od Memfis. Znajdziesz tu kilka interesujących misji pobocznych, których opis zawieramy na tej stronie. Przed podejściem do nich upewnij się, że posiadasz co najmniej 21 poziom doświadczenia. Znajdziesz tu pomoc do następujących zadań:

218

Misja: Pierwsza krew

Zadanie rozpoczniesz wspinając się na piramidę, gdzie od strony północnej znajduje się sporych rozmiarów otwór. Wejdź tam, a następnie chwyć znajdujący się za pajęczyną regał. Okaże się jednak, że nie można go przesunąć. Rzuć bombę ogniową po prawej stronie, aby zniszczyć przedmioty znajdujące się tam, a dopiero wtedy przesuń regał do przodu.

219
Ogień powinien pomóc w odblokowaniu przejścia.

Po przesunięciu przeszkody rozbij ścianę po lewej stronie, po czym rusz przed siebie. Dotrzesz do komnaty, gdzie na ołtarzu odnajdziesz krzyż. Wykonaj na nim interakcję, po czym wypuść impuls Animusa, aby podświetlić wszystkie elementy konieczne do zbadania i ukończenia śledztwa.

Rozbij ścianę z karaluchami, a w środku kolejnego pomieszczenia zapoznaj się z kolejnymi wskazówkami. Uważaj jednak na kobrę w naczyniach! Po zbadaniu wszystkich poszlak misja zakończy się powodzeniem.

Misja: Rytuały Anubisa

We wskazanym miejscu porozmawiasz z Nefertari. Po wprowadzającej scence podążaj za kobietą. Po nieco dłuższej wycieczce poprosi cię o podpalenie trzech pochodni w okolicy. Użyj Senu, czyli oswojonego orła, aby oznaczyć te miejsca.

Pierwsza pochodnia, która znajduje się najbliżej, na drewnianej wieży, okaże się uszkodzona. Aby ją naprawić, wskocz do wody i zanurkuj - na dnie niewielkiego zbiornika odnajdziesz znajdziesz odłamany element ceremonialnej lampy. Posiadając przedmiot wespnij się na górę i napraw uszkodzenie. Wyciągnij pochodnię i za jej pomocą podpal lampę.

220
Brakujący element znajdziesz na dnie zbiornika wodnego.

Drugą z lamp odnajdziesz w piramidzie, którą zwiedziłeś przy okazji zadania opisywanego nieco wyżej. Następnie podpal ostatnią pochodnię. Tej bronić może stado hien, jeśli wcześniej nie miałeś okazji się ich pozbyć. Po podpaleniu wszystkich pochodni wróć do Nefertari. Po rozmowie z kobietą misja dobiegnie końca.

Misja: Gdy zapada noc

Po ukończeniu zadania, które opisywaliśmy wyżej, możesz wykonać kolejne dla tej samej postaci. Porozmawiaj zatem z Suphią w oznaczonym miejscu (3), którą odnajdziesz tylko i wyłącznie po zmroku. Następnie odprowadź dziewczynę i jej rozmówcę do zrujnowanego fortu. Użyj wierzchowca, aby dostać się tam szybciej.

Po dotarciu na miejsce przenieś trzech poszkodowanych rebeliantów w wyznaczone miejsce. Uruchomi się scenka, której zwieńczeniem będzie walka ze strażnikami. Pozbądź się wszystkich, po czym udaj się na wieżę, aby porozmawiać z Suphią, po czym zadanie zakończy się.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Najnowsze

Ancestors Legacy w Polsce z Edycją Mieszka I

Książę Polski nadciąga z zastępami wojów.

PS Plus: maj 2018 - pełna oferta

Beyond: Dwie Dusze i Rayman Legends.

Reklama