Elex - frakcja Kleryków: jak dostać się do Miasta pod kopułą

Wskazówki jak wejść do miasta Kleryków.

Kiedy pierwszy raz dotrzesz do Miasta pod kopułą, które znajduje się pod kontrolą Kleryków, okaże się, że nie będziesz mógł przekroczyć bramy miejskiej. Strażnik Gregor, wyjaśni ci, że miasto jest przepełnione i bez stosownego identyfikatora nie będziesz mógł się do niego dostać. Twoim zadaniem jest zdobycie przepustki, umożliwiającej swobodne wejście do Miasta pod kopułą. Po rozmowie z Gregorem rozpocznie się misja: Nowy identyfikator.

Misja: Nowy identyfikator

  • Zlecający: Gregor.
  • Cel: Dostać się do Miasta pod kopułą.
  • Doświadczenie: 600.

Gregor (1) odeślę cię do obozu (2), znajdującego się nieopodal. Idź do wspomnianego obozu, gdzie przebywają Banici. Porozmawiaj z Hunterem (2), który pomoże ci przedostać się do miasta, ale najpierw będziesz musiał odnaleźć Wicka. Udaj się w kierunku miejsca (3), gdzie przebywa znajomy Huntera. Dotrzesz do chaty (3), z której wyjdzie kilka Szczuromasów - bądź ostrożny, gdyż w grupie te stworzenia potrafią być groźne.

Wejdź do środka. Wszyscy mieszkańcy zostali zabici. Splądruj domostwo oraz podejdź do ciała Wicka i zabierz jego rzeczy. Następnie wróć do Huntera, co zakończy misję. Poproś go o identyfikator, a ten wręczy ci przepustkę dla ciebie i dla Coopera (rozpocznie się misja: Fałszywe papiery.

027
Mapa misji: Nowy identyfikator

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Wejście do Miasta pod kopułą z identyfikatorem

Teraz mając identyfikator, będziesz mógł przedostać się do Miasta pod kopułą. Jednak wejście do środka wiąże się z pewnymi konsekwencjami, w zależności od udzielonej odpowiedzi na pytania Gregora.

  • Przyznaj się, że mam sfałszowany identyfikator - Gregor doceni twoją uczciwość i wręczy ci prawdziwy identyfikator, jednocześnie prosząc, abyś zaniósł do Ericha fałszywkę.
  • Powiedz, że masz identyfikator, ale nie przyznawaj się, że jest sfałszowany - ale w kolejnej odpowiedzi wyjaw prawdę - że masz fałszywkę - a Gregor wpuści cię, wręczając nowy identyfikator.
  • jw. - ale w kolejnej odpowiedzi, powiedz, że znalazłeś identyfikator. Gregor ci nie uwierzy. Aby wejść do miasta, będziesz musiał zapłacić 500 Kryształków.
  • jw. - ale w kolejnej odpowiedzi powiedz, że identyfikator należał do twojego brata. Gregor wpuści cię bez problemu.
  • jw. - ale w kolejne odpowiedzi powiedz, że udało ci się zdobyć identyfikator. Gregor wpuści cię bez problemu.

Niezależnie, której odpowiedzi udzielisz, otrzymasz 500 punktów doświadczenia za to, że udało ci się wejść do miasta.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami