Śródziemie: Cień Wojny - Zguba Carnan, Wieża Czarnoksięstwa, Najlepsza obrona

Akt II. Misje i zadania główne w różnych lokacjach.

W ramach drugiego aktu w pewnym momencie docieramy do takiego stylu prowadzenia fabuły, który zmusza nas do ciągłego zmieniania regionów. Przynajmniej, jeśli zależy nam na głównym wątku fabularnym. Od tego momentu przy nazwach misji umieszczamy także region, którego tyczy się dane zadanie. Na tej stronie znajdziesz opisy następujących misji:

  • Zguba Carnan - Gorgoroth (1)
  • Wieża Czarnoksięstwa - Minas Morgul (2)
  • Najlepsza obrona - Nurnen (3).
085

Misja: Zguba Carnan

Tar Goroth to olbrzymi potwór, który próbuje porzucić swoje jamy w Gorgoroth. Udajemy się więc tam, aby nie pozwolić mu wyjść na powierzchnię. Po uruchomieniu misji podchodzimy do zielonego obszaru na mapie, gdzie czeka nas dość prosta wytyczna. Musimy zabić dziesięciu akolitów, którzy są oznaczeni żółtymi znacznikami.

Rozpocznij neutralizację właśnie od nich, a najlepiej zrób to po cichu, rozpoczynając od tych umiejscowionych na wieżach. Wówczas pozostaje ci jeszcze zgładzić kapitana akolitów na dwudziestym poziomie. Walka nie będzie więc zbyt wymagająca. Po uporaniu się ze wszystkimi czeka cię walka z ogromnym potworem.

086
W pierwszej fazie zachodź Tar Gorotha od tyłu i strzelaj z łuku w podświetloną część kregosłupa.

Strzelaj w odsłoniętą część kręgosłupa potwora, a także unikaj czerwonych pól na ziemi gdy tylko się pojawią. Koncentruj się na ostrzeliwaniu go z łuku lub obrzucaniu młotkami. W całej jaskini znajduje się sporo strzał, więc nie powinno ci ich zabraknąć. Nagle na arenie pojawi się drugi potwór, jednak walczący po naszej stronie.

Kontynuuj ostrzeliwanie pleców, aż potwór rozpocznie ucieczkę. Dosiądź wówczas Carnan, czyli nasze monstrum, a następnie rozpocznij wspinaczkę, unikając przy tym kolejnych czerwonych pól, które będą pułapkami osłabiającymi nasze zdrowie. Pnij się w górę, aż dotrzesz do kolejnej areny.

Tym razem będziesz sterował olbrzymim monstrem. Atakuj cały czas pięściami Tar Gorotha i bądź bardzo czujny - musisz naciskać wyświetlane na ekranie przyciski. Po kilku odpartych atakach i przeprowadzonych kontrach zostaniesz zrzucony na ziemię. Teraz musisz oddać naładowany strzał wprost w odsłoniętą klatkę piersiową potwora. Fragment ten będzie również podświetlony. Później ponownie dosiadamy Carnana i raz jeszcze docieramy do potwora, wraz z animacją kończąc tym samym misję.

Misja: Wieża Czarnoksięstwa

Uwaga! Do tego zadania najlepiej podejść nie wcześniej, niż na 35 poziomie doświadczenia! Udajemy się wówczas do Minas Morgul, dawniej zwane Minas Ithilem. Po rozpoczęciu zadania podążamy za Eltariel, po drodze dominując piętnaście orków. Wykonasz w ten sposób dodatkowe założenie misji, a także ułatwisz sobie nieco późniejszą walkę.

Po dotarciu na miejsce musimy uporać się z bardzo niebezpiecznym nazgulem. Będzie to Suladan, który może pochwalić się ogromną odpornością na nasze ciosy. Nieustannie będzie też rzucał na nas klątwy. Wówczas musisz błyskawicznie wyskoczyć z zielonego okręgu na ziemi lub schronić się pod kopułą generowaną przez Eltariel.

087
Błyskawicznie kontruj ataki i jeszcze szybciej wyskakuj z zielonych okręgów.

Doskakuj na kilka błyskawicznych ciosów do przeciwnika lub staraj się do nieco strzelać z łuku. Pamiętaj jednak, że w okolicy nie ma zbyt dużo strzał do dyspozycji. Staraj się ignorować mniejszych nieprzyjaciół, gdyż i tak będą nieustannie wzywania przez Suladana. Obserwuj także swoją towarzyszkę. Gdy zacznie krwawić, musisz błyskawicznie przywrócić ją do życia. W przeciwnym wypadku misja zakończy się niepowodzeniem.

  • Walcząc z nazgulem pamiętaj, że najwięcej obrażeń zadasz mu po skutecznych kontrach.
  • Wyczekuj momentu, w którym rozpocznie atak i nad jego głową wyświetli się ikona przycisku - błyskawicznie go naciśnij.
  • Pozostawaj cały czas w ruchu. Zatrzymanie się chociaż na chwilę może spowodować nieodwracalne efekty.
  • Bądź skupiony podczas ostatniej szansy. Kręgi zwężają się błyskawicznie, więc jeśli nie zdążysz wcisnąć odpowiedniego przycisku, zostaniesz pokonany.

Gdy pasek życia nazgula (znajduje się on w lewym górnym rogu ekranu) zniknie, pojawi się krótka animacja, a następnie misja zostanie zakończona. Jeden z najtrudniejszych pojedynków w drugim akcie masz już za sobą!

Misja: Najlepsza obrona

Pamiętasz misję oblężniczą w Nurnen? Nie pocieszyłeś się zbyt długo posiadaniem fortecy w trzecim regionie, gdyż ktoś rozpoczyna na nią właśnie atak. Obronę fortecy rozpoczniesz znajdując się na murach.

Błyskawicznie oddaj trzy celne strzały w podświetlone fragmenty machiny oblężniczej przed tobą, a następnie zeskocz na ziemię i zdominuj bestię, kierując się od razu w lewo. W oddali zauważysz kolejną machinę oblężniczą. Poślij w jej kierunku celny strzał, aby utrudnić przeciwnikom zadanie.

088
Po zniszczeniu drugiej maszyny szybko wróć na teren zamku.

Po zniszczeniu drugiej bestii oblężniczej błyskawicznie wracaj na teren fortecy, gdzie będziesz musiał obronić trzy punkty. Przy każdym z nich znajduje się inny kapitan, którego musisz bezwzględnie pokonać. Będą mieli odpowiednio: 22, 23 i 24 poziom doświadczenia. Dobrym pomysłem jest ich dominacja pod końcem walki, dzięki czemu pomogą nam w potyczce z kolejnymi.

Aby jednak nie było za łatwo, będziesz musiał później przenieść się do innej części fortecy, gdzie czeka cię kolejna potyczka. Tym razem z trzema wrogimi kapitanami w jednym momencie. Także w tym przypadku możesz stosować sztuczkę związaną z dominowaniem kapitanów. Po uporaniu się ze wszystkimi przejdź do warowni, kończąc tym samym zadanie.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami