Śródziemie: Cień Wojny - Cienie przeszłości: Nurnen

Zadania: Faelas, Mabad, Bellas, Chytrus.

Na tej stronie możecie zapoznać się z opisem zadań pobocznych typu Cienie przeszłości. Wszystkie te misje są oznaczone na mapie ikoną przyłbicy (czasami zmieniają swój punkt startu), ale dostępne są również z poziomu menu. Zadania są formą wspomnień Kelebrimbora, które odtwarzamy podczas trwania misji. Za ich ukończenie przewidziane są atrakcyjne nagrody.

Im lepiej spiszesz się w danym zadaniu i zrealizujesz wytyczne, tym lepsze nagrody otrzymasz. Wśród nich występują punkty doświadczenia i umiejętności, waluta, a także klejnoty. Na poniższej stronie znajdziesz opis zadań dostępnych w trzeciej lokacji gry, czyli Nurnen. Oto opisywane misje:

  • Faelas
  • Mabad
  • Bellas
  • Starożytny wódz: Chytrus

Misja: Faelas

Możliwe nagrody:

  • brąz: +600 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 zielony klejnot.

W tym zadaniu musimy dokonać egzekucji na orkach, którzy nie chcą się poddać Świetlistemu Władcy. Wraz z rozpoczęciem misji musimy błyskawicznie rozpocząć eksterminację przeciwników. Skupiaj się na ich dużych grupach, a jeśli chcesz osiągnąć srebrny i złoty poziom nagrody, dodatkowo musisz zlikwidować 15 orków za pomocą eksplozji (strzelaj z łuku do beczek), a także zabić jednego draka.

049
Uważaj na momenty, gdy drak będzie zionął ogniem.

To właśnie latające nad twoją głową draki będą cały czas twoim głównym problemem. W ciągu dwóch minut musisz bowiem pokonać więcej orków, niż atakujące draki. Jest to dość wymagające zadanie, gdyż cały czas wymaga ciągłej walki. Jeśli masz odblokowaną specjalną umiejętność Smoczy jeździec, powinno przyjść ci to jednak dość łatwo, gdy zdominujesz draka.

Misja: Mabad

Możliwe nagrody:

  • brąz: +600 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 czerwony klejnot.

Do tego zadania nie będziesz mógł podejść, jeśli wcześniej nie odblokujesz umiejętności Jeździec karagorów, należącej do grupy ulepszeń Jeździec. Po aktywowaniu zadania musisz rozpocząć walkę ze znajdującym się przed tobą samcem alfa karagorów. Nie zabijaj go jednak, tylko zdominuj, gdy ten będzie złamany, co symbolizować będzie zielona ikona nad jego głową.

050
Karagora zdominujemy tylko wtedy, gdy będzie zraniony. Masz jednak mało czasu, zanim znowu nie stanie do walki.

Gdy dosiądziesz zwierzę, z pozostałych klatek wydostaną się inne karagory, walczące u twego boku. Teraz musisz udać się do lasu, gdzie uporasz się z trzema grupami przeciwników, łącznie wrogów jest aż 50. Jeśli zależy ci na wyższej ocenie, musisz ukończyć zadanie w niecałe dwie i pół minuty, a także pokonując sześciu nieprzyjaciół za pomocą egzekucji z wierzchowca.

Misja: Bellas

Możliwe nagrody:

  • brąz: +600 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 biały klejnot.

Zadanie będzie dostępne dopiero po odblokowaniu umiejętności głównej Jeździec graugów. Po aktywacji misji dosiądziesz wielkiego potwora, aby zwalczyć trzy plagi ghuli. Warto likwidować je nie za pomocą zwykłego uderzenia czy rzucania głazami, ale przy wykorzystaniu zionięcia ogniem.

051
Zionięcie ogniem jest zabójczo skuteczne.

Tę sztuczkę wykonasz przytrzymując w tym samym momencie L2+R2 / LT+RT. Podczas zionięcia ogniem możesz także się lekko poruszać. Zlikwidowania stu ghuli za pomocą ognia sprawi, że otrzymasz wyższą ocenę i lepsze nagrody. Dodatkowo, ukończenie zadania w ciągu dwóch minut zagwarantuje ci jeszcze jeden bonus.

Pomimo całkiem sporych rozmiarów grauga, jest bardzo mobilny, a nawet szybki, choć nie możesz pozwolić na to, aby zostać otoczonym. Po zlikwidowaniu wszystkich ghuli w trzech plagach misja dobiegnie końca.

Misja: Starożytny wódz: Chytrus

Możliwe nagrody:

  • brąz: +600 mirianów
  • srebro: +1 punkt umiejętności
  • złoto: +1 biały klejnot.

Po wykonaniu wszystkich powyższych zadań, odblokuje się te związane z kapitanem. Wywołamy go dzięki wykonaniu pięciu zabójstw z ukrycia. Jeśli uda ci się to w przeciągu dwóch i pół minuty, odblokujesz jedną z dwóch dodatkowych nagród. Drugą zyskasz za wykonanie mrocznej dominacji na kapitanie.

115
Skakanie pomiędzy dachami to nie wstyd, o ile pomoże nam to w walce.

Wodza Mogga Chytrusa ranią ataki z dystansu, więc tak jak w pierwszej lokacji, tak tutaj możesz zastosować ciągłe bieganie po dachach i okolicach, celem odnajdywania strzał i ostrzeliwanie kapitana z bezpiecznej odległości, aż zostanie dostatecznie osłabiony.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami