Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Matkina

Zabójczyni przed którą drży większość napotkanych osób. Czy dołączysz ją do drużyny?

Matkina jest jedną z postaci w Torment: Tides of Numenera, którą spotkasz na swojej drodze w trakcie wykonywania misji głównej o nazwie Chłodny, opanowany szelma. Jeśli chcesz i posiadasz miejsce w drużynie, to pod jej koniec będziesz mógł dołączyć dziewczynę do drużyny.

Matkina jest szelmą specjalizacującą się zwłaszcza w zabójczych atakach z zaskoczenia. Warto dodać, że w momencie spotkania z Matkiną będzie ona już na drugim poziomie doświadczenia, co przełoży się na bardziej rozwiniętą postać. Matkina spisuje się dobrze zarówno w trakcie przekonywania rozmówców do swojego zdania, jak i podczas walki, gdzie może korzystać ze swoich zabójczych umiejętności.

105
Matkinę spotkasz w jaskini pod koniec misji Chłodny, opanowany szelma.

Poniżej znajdują się statyastyki, umiejętności oraz zdolności Matkiny z pierwszego i drugiego poziomu rozwoju.

Statystyki:

  • Siła - 8
  • Szybkość - 8
  • Intelekt - 8
  • Zdrowie - 32

Umiejętności:

  • Wszchstronność - możesz o jeden punkt poziomu wyszkolena rozwinąć wybraną zdolność. Efekt ten utrzymuje się do kolejnego wypoczynku (podobnie, jak kolejna możliwość skorzystania z tej umiejętności).
  • Nasycenie broni - w trakcie kryzysu możesz wybrać rodzaj obrażeń, jakie zamierzasz zadać przeciwnikowi.
  • Walka bez pancerza - jeżeli nie korzystasz z pancerza, to zyskujesz 10% do uników i siły woli.
  • Oślepiająca rana - jeśli atakujesz Matkiną z ukrycia lub gdy cel jest oślepiony, to wywołujesz lub wydłużasz stan oślepienia, a dodatkowo zadajesz o 20% większe obrażenia.
  • Witalność porzuconych - Matkina nie otrzymuje trwałych urazów, gdy straci przytomność w trakcie kryzysu.
  • Nadprzestrzenny skok - teleportujesz się do wybranego miejsca w zasięgu Matkiny i zadajesz 1 punkt obrażeń międzywymiarowych lokalnych przeciwnikom, a przy okazji uzyskują oni status utykanie.
  • Wyszkolony infiltrator - wszyscy członkowie drużyny zyskują 5% do skuteczności oszustwa i ukrycia.

Zdolności:

  • Percepcja (poziom - specjalizacja) - o 30% zwiększają się szanse na pomyślne zaliczenie akcji związanych z dostrzeganiem różnych szczegółów. Ponadto w trakcie rozmowy mogą pojawiać się nowe opcje dialogowe.
  • Zwinne ręce (wyszkolenie) - masz o 15% większe szanse na zrealizowanie akcji związanych z tą akcją.
  • Ukrycie (specjalizacja) - o 30% zwiększają się szanse ukrycia Matkiny w trakcie kryzysu, dzięki czemu staje cię niewidoczna dla przeciwników, zyskując możliwość wyprowadzania silnych ataków z zaskoczenia.
  • Broń lekka (wyszkolenie) - o 15% większa skuteczność w trakcie korzystania z pistoletów, pałek i sztyletów.

Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Callistege

- Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Aligern

- Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Rhin

Brak wyszkolenia:

  • Perswazja - Matkina nie potrafi zbyt dobrze przekonywać rozmówców do swojego zdania w trakcie normalnych negocjacji.
  • Inicjatywa - niestety w trakcie kryzysu Matkina podejmuje ruchy, jako jedna z ostatnich.
  • Broń ciężka - postać nie ma wprawy w posługiwaniu się ciężkim orężem pokroju mieczów dwuręcznych.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami