Watch Dogs 2 - Wojna hakerów

Pozbywamy się kotów i rozbrajamy śmiertelną pułapkę.

Od poprzedniego zadania, Na pohybel Nudle, na pewno możesz zauważać na ekranie pojawiające się cyfrowe koty, pozostawiające… kupki. Animacje będą pojawiać się regularnie, dopóki nie ukończysz obecnie opisywanej misji. Pozbądź się zatem jak najszybciej irytującego dodatku.

W kryjówce DedSecu nasi koledzy mogą mieć już pomysł, dlaczego nasza sieć została zhakowana i kto stoi za włamaniem. Udaj się więc tam na krótką pogawędkę, po czym zmierzaj do jednego z barów, gdzie przebywa Lenni, wasza przeciwniczka. Porozmawiaj z barmanem, aby wyświetlić kolejny przerywnik filmowy.

Po jego ukończeniu dowiesz się, że Lenni w zamian za usunięcie wirusa chce, aby DedSec nagrał film, w którym przyznaje się, że ugrupowanie nie jest nic warte. Nie zgodzimy się na to i postanowimy sabotować działania kobiety mające na celu przejęcie kontroli nad bankomatami. Trzy próbne maszyny są pilnowane przez gangsterskie ugrupowanie Synów Ragnaroku.

Sabotowanie działania Prime Eight i zniszczenie bankomatów

Udaj się we wskazane miejsce, które pod przykrywką restauracji, jest polem doświadczalnym gangu. Znajdziesz tam trzy testowe bankomaty, które powinieneś zniszczyć w dowolny sposób. Na pewno weź ze sobą jakąś ciężką broń, gdyż prawdopodobieństwo wykrycia twoich działań jest bardzo wysokie.

045
Teren gangu jest pełen osłon i przejść, dzięki którymi zwiększymy swoje szanse na ciche przemykanie pod nosem strażników.

Przy przyczepie nieopodal baru porozmawiaj z niejakim Goolym. Nie jest istotne od której strony baru wejdziesz, ale jeśli masz ochotę na totalną masakrę, wejdź śmiało od frontu. Najpierw jednak polecamy wycieczkę dronem nad okolicę. Możesz tam aktywować choćby wózek widłowy, którym spowodujesz wybuch beczek.

Wykorzystaj też wszystkie możliwe elektroniczne miejsca, aby przyciągnąć uwagę gangsterów i porazić ich lub spowodować wybuch. Zwróć też uwagę na pojazdy, które automatycznie aktywowane mogą kogoś przejechać, jeżeli znajduje się bezpośrednio przed nimi. Gdy już wykorzystasz wszystkie możliwe metody, zabij niedobitków.

Tak czy siak, nie unikniesz wejścia na strzeżony teren. Bankomaty, choć oznaczone, są umiejscowione w ten sposób, aby nie dało się ich zniszczyć z dystansu. Możesz do nich strzelić z broni palnej lub zhakować urządzenie znajdujące się tuż obok nich. Decyzja należy do ciebie, jednak pamiętaj, że strzały z broni bez tłumika mogą przyciągnąć czyjąś uwagę.

Teraz udaj się ponownie do baru Lenni. Z pomocą Śruby zyskacie dane o ukrytym bunkrze Prime Eight. Udaj się we wskazaną lokalizację, gdzie natkniesz się na niewielki strzeżony teren, pośrodku którego znajduje się właz. Możesz pozbyć się strażników i dopiero wtedy wejść do środka.

046
Najsilniej strzeżony właz świata. Prowadzi do starego bunkra, należącego obecnie do Lenni.

Inną metodą, choć nieco ryzykowną, jest zajście obszaru od strony północnej i po prostu podbiegnięcie do wejścia. Możesz jednak zostać szybko zauważony, choć nie od razu zneutralizowany. Jeśli więc masz w sobie cząstkę ryzykanta, możesz spróbować tego wariantu, choć nie gwarantujemy pełnego sukcesu. Nam się udało!

Spis treści: Watch Dogs 2 - Poradnik, Solucja

Następnie: Watch Dogs 2 - Śledzeni

Rozbrojenie pułapki Lenni

W środku zauważysz komputer z wielkimi monitorami. O dziwo, miejsce nie jest w żadne sposób strzeżone. Być może dlatego, że to śmiertelna pułapka z dużą ilością dynamitu rozmieszczonego na ścianach! Wykonaj interakcję na komputerze, a po krótkim dialogu z kobietą zauważysz uciekający czas. Masz pięć minut na rozbrojenie pułapki. Szybko wykonaj interakcję na skrzynce kontrolnej umieszczonej na beczkach.

047
Po ukończeniu każdego z czterech węzłów, Lenni poprzestawia niektóre z elementów, przez co stracisz nieco czasu.

Odblokowanie wewnętrznej sieci, której aktywator znajduje się na środku pomieszczenia, przy komputerze, będzie mogło mieć miejsce dopiero wtedy, gdy poradzimy sobie z czterema mniejszymi węzłami. Od każdego węzła musisz doprowadzić nitkę sygnału, dlatego najpierw skup się na jednym, a dopiero później zajmuj się kolejnymi, w innych narożnikach.

Bądź spokojny, czasu jest wystarczająco dużo. Prawdziwą, wysoce irytującą trudność, stanowi fakt, że po ułożeniu każdego węzła Lenni będzie przestawiać jego elementy, więc niektóre z nich będziesz musiał ustawić drugi raz.

Wszystkie węzły są od siebie nieco oddalone, więc stracisz też trochę czasu na chodzeniu między nimi. Zwracaj wtedy uwagę na schody, bo choć pomieszczenie jest niewielkie, można tam głupio się zgubić. Dlatego też korzystaj ze specjalnego trybu widzenia. Ściany są bardzo pstrokate i dojrzenie niektórych elementów może być utrudnione.

Gdy już odblokujesz wszystkie węzły, aktywuj element na środku pokoju przed komputerem, dzięki czemu pułapka zostanie rozbrojona. W przypadku niepowodzenia wylecisz w powietrze i będziesz musiał powtarzać cały etap.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami