Sporo nowych ujęć z pirackiego Sea of Thieves

I butelka rumu.

Studio Rare pojawiło się na imprezie Comic-Con w San Diego, by zaprezentować swój najnowszy projekt, czyli sieciowe Sea of Thieves - opowiadające o przygodach piratów.

1

Twórcy przeprowadzili długą prezentację, oferując sporo nowych ujęć z rozgrywki oraz informacji na temat gry.

Dyrektor artystyczny Ryan Stevenson zapewniał, że deweloperzy chcą odtworzyć styl, jaki towarzyszył poprzednim produkcjom legendarnego Rare, takim jak cykl Banjo-Kazooie czy Conker.

Oprawa graficzna będzie więc kolorowa i wyraźnie rysunkowa. Jeśli zbliżymy się do obiektu na wystarczającą odległość, zauważymy nawet ślady po wirtualnym pędzlu.

Bardzo ważny jest także ciągły ruch: twórcy przygotowali pełny cykl dnia i nocy, przesuwające się na niebie chmury nie są płaskimi teksturami, a trójmiarowe fale realistycznie odbijają się od burt statku.

Posiadaną jednostkę zmodyfikujemy według własnych upodobań, zmieniając kolor czy kupując żagle z emblematem naszej załogi. Ważne ma być także przebieranie i kosmetyka samej postaci.

Są też nieumarli oraz syreny, występujące tu jako cała rasa - nie tylko kobiety - na różnym poziomie „urybowienia”. Nie zabraknie nawet duchów, a nawet statków-widmo.

Jedną z inspiracji - pod względem humoru - jest seria przygodówek The Secret of Monkey Island, ale twórcy wspominają też o dużo poważniejszym serialu „Black Sails”.

Sea of Thieves zmierza na Xbox One oraz na PC z Windows 10.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami