Blizzard pochwalił się, że sieciowa strzelanka Overwatch przyciągnęła już ponad 7 milionów graczy od dnia debiutu na PC, PlayStation 4 i Xbox One, czyli od 24 maja.

1

W otwartych testach beta udział wzięło więcej osób, bo 9,7 mln. Te były jednak darmowe, a za pełną wersję trzeba już zapłacić.

Podawana jest liczba zarejestrowanych graczy, co nie do końca równa się sumie sprzedanych egzemplarzy, ponieważ jedno gospodarstwo domowe może przypisać kilka kont do jednej kopii. Wynik nadal jest jednak imponujący.

Blizzard ujawnił także, że łącznie na serwerach spędzono już 119 milionów godzin.

„Włożyliśmy sporo wysiłku w stworzenie gry i nowego uniwersum, by spodobało się wszystkim” - komentuje dyrektor generalny studia, Mike Morhaime. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z tak świetnej premiery i nie możemy się już doczekać zabawy, rywalizacji i aktualizacji w przyszłości.”

Tytuł krytykowany jest właśnie za konieczność zakupu za pełną cenę w obliczu skromnej zawartości, lecz twórcy obiecują, że wszystkie przyszłe mapy i bohaterowie będą darmowe, a kosmetyczne dodatki mamy szansę znaleźć także w skrzynkach, których nie kupimy za transakcje cyfrowe.

„Frajda, satysfakcja, rywalizacja, wielkie emocje i pokłady przyjemności płynącej z niezwykle dopracowanej rozgrywki - oto gra w pigułce. To jedna z najlepszych sieciowych strzelanek dostępnych na rynku, zachwycająca różnorodnością dostępnych bohaterów” - napisaliśmy w recenzji Overwatch.

Reklama

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały