Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Overwatch z oddzielnym balansem rozgrywki na PC i konsolach

Plus: problemy Tracer.

Sieciowa strzelanka Overwatch to pierwszy przypadek w historii studia Blizzard, gdy produkcja debiutuje jednocześnie na PC i konsolach. Część graczy ma w związku z tym pewne wątpliwości, które postanowił rozwiać producent gry - Jeff Kaplan.

Zakazana animacja

- Najważniejsza kwestia, by nieco uspokoić nastroje wśród społeczności: planujemy całkowicie oddzielne balansowanie rozgrywki na konsolach i PC - przyznał deweloper.

- Nie zamierzamy zmienić niczego pomiędzy Xbox One i PlayStation 4, ponieważ jest tu równowaga, która nie wymaga dodatkowych modyfikacji.

- Ale nie chcemy też zrobić czegoś, co wpłynęłoby negatywnie na konsole ze względu na balansowanie wersji PC, i w drugą stronę - dodał Kaplan.

Overwatch ukaże się w pełnej wersji już 24 maja.

Z innych wieści na temat gry: Blizzard postanowił usunąć jedną z animacji dla postaci Tracer (pol. Smuga) w wyniku narzekań gracza. Ten sugerował, że ujęcie stawia zbyt duży nacisk na pośladki postaci, co - w odróżnieniu od Widowmaker (pol. Trupia Wdowa) - jest niezgodne z charakterem bohaterki.


Zobacz: Overwatch - Poradnik, Solucja


„Ostatnie, co chcemy, to by ktoś czuł się niekomfortowo, niedoceniony lub błędnie przedstawiony” - napisał Kaplan na oficjalnym forum dyskusyjnym, dołączając przeprosiny. Takie czasy.

Zobacz na YouTube

Read this next