Skala prac nad remake'em Final Fantasy 7 wykracza poza oryginał

Stąd podział na odcinki.

Producent Final Fantasy 7 - Yoshinori Kitase - wyjaśnił decyzję stojącą za podziałem powstającej wersji Remake na odcinki, co nie do końca spodobało się graczom.

1
Tak było

„Główną przyczyną tego, że dotychczas nie zabraliśmy się za prace nad nową wersją gry jest to, jak ogromnym przedsięwzięciem jest zrekonstruowanie Final Fantasy 7 w oparciu o współczesną technologię” - wyjaśnia deweloper na oficjalnym blogu Square Enix.

„Final Fantasy 7 Remake umożliwia wykroczenie poza opowieść, świat i wrażenia z oryginalnej gry w sposób, o jakim zawsze marzyliśmy. Wieloczęściowy format pozwala nam rozszerzyć historię i doświadczenia, dla nowych graczy i powracających fanów.”

„Przygotowanie odpowiedniego remake'u, z zachowaniem takich samych wrażeń i »gęstości« jak w oryginale przełożyłoby się na zawartość, której nie da się zmieścić w jednej części.”

„Gdybyśmy starali się to zrobić, musielibyśmy wyciąć różne elementy i stworzyć skondensowaną wersję Final Fantasy 7. Wiemy, że nikt tego nie chce” - dodaje Kitase.

„Mam nadzieję, że te wyjaśnienia pomogą docenić rozmiar projektu i nasze plany dla tego remake'u. Wykraczamy poza skalę, głębię świata, narrację i rozgrywkę oryginału, by dostarczyć coś dobrze znanego, ale jednocześnie nowego.”

„Jak już wspominałem, lubimy robić niespodzianki” - kończy producent.

Yoshinori Kitase był reżyserem i odpowiadał za scenariusz oryginalnego Final Fantasy 7, a teraz jest producentem odświeżonej wersji. W dorobku ma też wiele innych tytułów, jak Lightning Returns: Final Fantasy 13 czy Final Fantasy 10-2.

Nudzisz się? Zobacz także:

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami