Fallout 4 - Zadanie dodatkowe: Do broni!

Pomagamy jednemu z żołnierzy Bractwa Stali zdobyć ważny komponent.

Zadanie aktywuje się automatycznie w trakcie misji „Wsparcie ogniowe" po zapewnieniu paladyna Danse'a przebywającego przy posterunku policji w Cambridge o tym, że mu pomożesz.

Wyprawa z Dansem

Wejdź na teren posterunku i rozejrzyj się nieco. W pewnej chwili podejdzie do ciebie Haylen, z którą zamień parę słów. Jeśli posiadasz dobrze rozwiniętą charyzmę, to możesz wybrać żółtą odpowiedź, co zapewni ci kilka punktów doświadczenia. Ponadto znajdziesz tu między innymi sejf z trudnym zamkiem, dwa komputery (jeden ogólny, drugi z łatwym dostępem, gdzie znajdziesz informacje o holotaśmach - trzeci wpis), a także nieco chemikaliów i amunicji.

015

Kiedy będziesz gotów powiedz o tym Danse'owi i opuść wraz z nim posterunek. Wyruszycie do ArcJet na zachodzie, gdzie będziecie musieli uruchomić nadajnik. Po drodze napotkacie kilka grup przeciwników, w tym bandytów (obrazek powyżej) czy różnego rodzaju zmutowane insekty. Paladyn da sobie jednak z nimi świetnie radę nawet bez twojej pomocy. W końcu dotrzecie do wybranej lokacji.

ArcJet Systems

Wejdź do budynku przez główne drzwi, pod które podejdziesz ze swoim kompanem. Po znalezieniu się w środku wyrusz za paladynem, który będzie opowiadał między innymi o zgubnym wpływie korporacji na ludzkość.

016

W pewnej chwili dotrzecie do pokoju ze zmasakrowanymi robotami. Z lewej jest komputer, w którym znajdziesz wpisy dotyczące ochrony, a także możliwość aktywowania robota ochronnego. Przynajmniej teoretyczną, ponieważ komunikat mówi, że są z nim problemy. Wyrusz dalej, aż do miejsca, gdzie Danse powie ci, żebyś otworzył drzwi. Podejdź wtedy do terminala z prawej (obrazek powyżej) i wybierz opcję automatycznej zmiany hasła. Kiedy je zdobędziesz odwróć się i skorzystaj z drugiego komputera, przy pomocy którego otwórz drzwi przed sobą.

Kiedy to uczynisz z pomieszczenia obok wybiegnie kilka synteków, które zaczną do was strzelać. Możesz włączyć się do walki lub znaleźć schronienie i poczekać, aż sprawę załatwi Danse.

017

W kolejnych pomieszczeniach sytuacja się powtórzy (obrazek powyżej). Pamiętaj, aby przeszukiwać ciała przeciwników, ponieważ znajdziesz przy nich pistolety laserowe i sporo ogniw fuzyjnych, pełniących rolę pocisków. Ruszaj dalej przejściem górą lub otwierając zamek w drzwiach z lewej.

Udaj się po schodach na górę. Po drodze będziesz mijał komputer prezesa, w którym znajdziesz informacje na temat projektu tworzonego w ArcJet, a przy nim czasopisma Nauka z Teslą. Wyrusz do sąsiedniego korytarza, gdzie Danse zacznie niszczyć wieżyczki. Z prawej strony znajdziesz zagłębienie, a w nim sejf z amunicją i kilkoma drobiazgami.

W pokoju z lewej jest z kolei serwerowania, a w niej terminal, do którego możesz się włamać. Przy jego pomocy możesz wyłączyć wieżyczki obronne. W dalszej części korytarza nie ma nic ciekawego, oprócz drzwi na lewo od lokacji, gdzie poszedł Danse (w magazynku jest pistolet i trochę naboi).

Kiedy będziesz gotów zejdź na dół. Z lewej jest pomieszczenie z terminalem (z informacją o sejfie) i sejf ze średnim zamkiem w podłodze (ten sam, o którym wspomina wiadomość w komputerze - w środku jest nieco naboi i pieniędzy oraz pistolet).

Po eksploracji ośrodka dołącz do paladyna i przejdź przez drzwi na końcu korytarza.

Rdzeń silnika

Trafisz do nowej lokacji, w której wyrusz za kompanem. Padła tu elektryka, więc jest nieco ciemno, ale przy pomocy latarki Danse'a i swojej własnej z Pip-Boya możesz nieco oświetlić sobie drogę.

018

Udaj się do pomieszczenia z rdzeniem silnika na końcu korytarza i zejdź na sam dół. Przejdź przez szerokie przejście, po czym udaj się w prawo. Trafisz do zaciemnionego pomieszczenia. Wyjmij rdzeń fuzyjny z lewej, a potem użyj komputera z prawej (obrazek powyżej). Po wejściu do terminala wybierz opcje zasilania, a następnie uruchom generatory pomocnicze.

Kiedy skończysz wróć do poprzedniego pomieszczenia, gdzie przyciskiem możesz odpalić silnik rakietowy. W ten sposób zabijesz wszystkich wrogów atakujących twojego sojusznika, a jego samego nieco przypalisz. Po teście silnika podejdź do Danse'a i zobacz, jak jego zdrowie. Na szczęście okaże się, że jest w porządku.

Uwaga - możesz również nie odpalać silnika, ominąć strzelaninę i wjechać windą na górę pozostawiając Danse'a samego na dole. Na górze natkniesz się jednak na dużą grupę przeciwników, a paladyn i tak do ciebie dołączy po chwili.

Znalezienie przekaźnika i opuszczenie budynku

Wyrusz z kompanem na górę i zabijcie wszystkie synteki, które tu spotkacie. Jak zwykle możesz wziąć udział w walce samemu lub pozwolić, aby wyręczył cię Danse. Kiedy skończycie bitwę wejdź do sterowni.

019

Paladyn nie będzie mógł odnaleźć poszukiwanego przedmiotu. Zacznij przyglądać się więc ciałom zabitych syntyków. Przy jednym z nich znajdziesz przekaźnik dalekiego zasięgu (obrazek powyżej). Podnieś go i wejdź do windy. Opuść budynek i rozpocznij rozmowę z Dansem.

W nagrodę za pomoc w zrealizowaniu misji otrzymasz od niego dobry karabin laserowy - Praworządna Władza. Jeśli masz rozwiniętą charyzmę, to możesz spytać go o zastrzeżenia dotyczące przebiegu misji, za co otrzymasz punkty doświadczenia. Na koniec paladyn zaproponuje ci przyłączenie się do Bractwa Stali. Możesz odmówić lub przyjąć jego propozycję. W drugim przypadku uruchomisz kolejne zadanie - Semper Invicta.

Następnie: Fallout 4 - Zadanie dodatkowe: Semper Invicta

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami