Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Chris Avellone pomoże przy produkcji Divinity: Original Sin 2

Zajmie się historią i postaciami.

Deweloperzy z Larian Studios poinformowali, że nawiązali współpracę z Chrisem Avellone, który pomoże przy tworzeniu historii i bohaterów w Divinity: Original Sin 2.

„Zanim rozpoczęła się zbiórka, zapytaliśmy społeczność jakie nagrody za kolejne cele finansowe powinniśmy zaimplementować. Jednym z najbardziej popularnych pomysłów było zaangażowanie w projekt Chrisa” - zaznaczyli deweloperzy.

„To chyba pierwszy przypadek, kiedy społeczność jest odpowiedzialna za nawiązanie współpracy dwóch deweloperów, którzy mogliby się w przeciwnym razie nie spotkać” - stwierdził Avellone.

„Darzę Larian ogromnym szacunkiem. Divinity: Original Sin to jedna z najlepszych produkcji z Kickstartera. Spotkałem Swena [Swen Vincke, szef Larian - dop. red.] na PAX, rozmawialiśmy godzinami o RPG, szybko stało się jasne, że myślimy w podobny sposób. Teraz jesteśmy gotowi, by stworzyć coś świetnego”.

Avellone to jeden z najbardziej znanych scenarzystów i projektantów związanych z grami RPG, szczególnie klasykami z ery silnika Infinity. Deweloper pracował między innymi nad Planescape: Torment, Incewind Dale, Knights of the Old Republic 2, Fallout: New Vegas czy Neverwinter Nights 2.

Najnowszym tytułem, który pomagał stworzyć Chris Avellone jest klasyczne Pillars of Eternity. Odpowiadał za narrację, dialogi, współpracował przy scenariuszu. W czerwcu odszedł z Obsidian Entertainment.

Divinity: Original Sin 2 ma zadebiutować pod koniec przyszłego roku na PC.

Zobacz na YouTube

Masz chwilkę? Zobacz także:

Read this next