Pillars of Eternity - Zatoka Buntu: Wzgórze Dziedzictwa - Mapa i zadanie dodatkowe

Poradnik do Pillars of Eternity: niebezpieczna lokacja, w której rozpanoszyli się nieumarli.

Wzgórze Dziedzictwa jest dość nietypową dzielnicą Zatoki Buntu. W przeciwieństwie do pozostałych dystryktów jest bowiem wypełniona przeciwnikami, przede wszystkim różnymi odmianami nieumarłych. Lokacja jest także związana z jedną z misji głównych, którą opisujemy na następnej stronie.

Mapa - Wzgórze Dziedzictwa

038_wzgorze_dziedzictwa

Zobacz mapę w oddzielnym oknie lub kliknij prawym i wybierz Zapisz jako, by ją pobrać

  • 1 - przejście do Zarzewia.
  • 2 - strażnicy przy bramie. Aby przez nią przejść musisz skorzystać z mocy (18 poziom), wykonywać zadanie dodatkowe Zaginieni wartownicy lub atakując ich.
  • 3 - krypta związana z zadaniem Zaginieni wartownicy.
  • 4 - posiadłość Valtasów związana z zadaniem dodatkowym Bezpieczne schronienie.
  • 5 - mazoleum, które otworzysz kluczem w trakcie wykonywania zadania Bezpieczne schronienie.
  • 6 - wieża, związana z misją główną Nieśmiertelne dziedzictwo.
  • 7 - dom Icanthy, miejsce związane z misją główną Nieśmiertelne dziedzictwo.

Zadanie dodatkowe: Bezpieczne schronienie

Udaj się do posiadłości Valtasów (Wzgórze Dziedzictwa #4) i oczyść centralną część parteru z kilku nieumarłych. Następnie przejdź do pomieszczenia z lewej, gdzie zajmij się trzema kolejnymi przeciwnikami (byłymi członkami rodziny Valtasów) próbującymi przejść przez drzwi.

Po ich zabiciu udaj się do sypialni z lewej i przeszukaj szafkę przy łóżku. Znajdziesz tu klucz, który otworzysz drzwi, przez które próbowali przedostać się przeciwnicy. Okażę się, że pokój jest pusty. Przeszukaj jednak szafki, a znajdziesz notatkę, że klucz do mauzoleum wisi na ścianie w kuchni. Udaj się do niej (na prawo od schodów) i przeszukaj miejsce nad piecem, które okaże się puste.

Opuść dom i udaj się do mauzoleum (Wzgórze Dziedzictwa #5). Spotkasz tutaj małą dziewczynkę, Saedę, której udało się uciec z willi. Możesz z nią trochę porozmawiać i wypytać o kilka rzeczy. Na koniec powiedz jej, aby szybko biegła w stronę bramy, gdzie nic nie będzie jej grozić. W ten sposób ukończysz zadanie.

Następnie: Pillars of Eternity: Zatoka Buntu, Zarzewie - Mapa i zadania dodatkowe

Powrót do spisu treści: Pillars of Eternity: Poradnik i solucja - kompletny opis przejścia