Eurogamer.pl

Call of Duty: WW2 - pamiątki #4: SOE

Jak zdobyć trzy znajdźki w tej misji.

Na poprzedniej stronie opisaliśmy, jak znaleźć trzy ukryte znajdźki w misji Twierdza. Teraz pora na kolejne zadanie i nowe sekrety.

Przypominamy, że znajdźki w Call of Duty: WW2 to pamiątki, a więc różne przedmioty, które pozostawili po sobie żołnierze - niemieccy lub amerykańscy - oraz cywile.

Jeżeli przeoczymy jakiś przedmiot, zawsze możemy zrestartować misję, by go zdobyć. Nie zawsze można po prostu zawrócić, gdyż droga prowadząca z powrotem może być już zablokowana.

Jak w większości zadań, w misji SOE mamy 3 pamiątki.

Pamiątka: Plakat Białej Róży

Pierwsza pamiątka wymaga niestety specyficznego podejścia. Musimy wczytać ostatni stan zapisu po jej zdobyciu, ponieważ w misji tej należy się skradać, a plakatu nie zbierzemy pozostając w ukryciu.

Zaraz po oczyszczeniu pierwszego domu musimy bowiem skręcić w lewo, gdzie znajdźka leży przy zamkniętych drzwiach. Jest tam też żołnierz, który od razu nas zauważy. Zlikwiduj go i weź pamiątkę, a potem wczytaj stan gry, by móc kontynuować już skradając się, jak należy.

m4znaj1

Kliknij w link, aby sprawdzić gdzie możesz wykonać Heroiczne czyny w misji SOE.

Pamiątka: Psia obroża

Drugą pamiątkę zdobędziemy w drugim domu, do jakiego trafiamy w tej misji. Następuje to po tym, jak przekradniemy się przez cały plac pełen żołnierzy.

Po wejściu do domu należy przejść w lewo, do pomieszczenia z pianinem. Obroża leży na instrumencie.

m4znaj2

Pamiątka: Schemat rakiety

Ostatnią znajdźkę zbierzmy dopiero pod koniec misji, po efektownym wypadku kolejowym. Najpierw wydostajemy się z miejsca katastrofy i odpieramy atakujących Niemców, przedzierając się coraz dalej.

m4znaj3

Schemat leży na biurku, które stoi przy płocie, za ostatnim przewróconym wagonem, pod którym przechodzimy. Znajdźkę zbierz oczywiście dopiero, gdy wyeliminujesz wszystkich wrogów - będą atakować ze wzniesienia.

Reklama

Komentarze

Komentarze zostały zamknięte, ale możesz kontynuować dyskusję pod innymi materiałami lub na Forum!