Eurogamer.pl

Destiny 2 - jak odblokować wszystkie podklasy

Aktywacja drugiej i trzeciej specjalizacji.

Tak jak w pierwszym Destiny, tak i w sequelu każda klasa ma do dyspozycji różne podklasy. Jednak nie od początku gry wszystkie są dostępne. Poniżej opisujemy, jak odblokować wszystkie specjalizacje.

Zacznijmy od tego, że pierwsze godziny w Destiny 2 spędzimy korzystając z możliwości jednej podklasy. W przypadku każdej klasy jest to specjalizacja, którą twórcy wprowadzili w drugiej części, a więc nieznana z oryginału.

  • Łowca zaczyna z podklasą Gromodzierżca (po prologu)
  • Tytan zaczyna z podklasą Wartownik (po prologu)
  • Czarownik zaczyna z podklasą Ostrze Świtu (po prologu)

Jedną podklasę mamy dostępną w pierwszej misji prologowej. Później jednak tracimy naszą moc. Trafiamy na Farmę, gdzie aktywujemy misję Iskra. Dopiero na końcu tego zadania zyskujemy z powrotem część mocy i podklasę - jedną z wyżej wymienionych, w zależności od posiadanej klasy.

Odblokowanie drugiej i trzeciej podklasy

Każda klasa w Destiny 2 posiada w sumie trzy podklasy, jednak drugą i trzecią odblokowujemy dopiero w trakcie przygody. Co ciekawe, nie jest to związane z postępami w fabule czy konkretnymi misjami.

Drugą podklasę odblokujemy w okolicach 8 czy 9 poziomu doświadczenia - choć nie jest to pewne. Mamy tu do czynienia z pewnym stopniem losowości.

Odblokowanie podklasy odbywa się poprzez uczestnictwo w publicznych wydarzeniach. Po udanym wykonaniu zadania tego typu na miejscu zawsze pojawia się skrzynia z nagrodami. To właśnie w takiej skrzyni znajdziemy artefakt, który pozwoli odblokować drugą podklasę.

Nie można jednak powiedzieć, w którym momencie znajdziemy potrzebny artefakt, a także na którym dokładnie poziomie odblokujemy podklasę. Dlatego zawsze warto brać udział w wydarzeniach publicznych. Jest też szansa, że przedmiot znajdziemy po prostu w jednej ze skrzyń, na które natrafiamy podczas eksploracji.

My_Great_Capture_Screenshot_2017_09_07_13_01_45

Ikona przykładowego publicznego wydarzenia

W pierwszej kolejności - najpewniej nieco przed osiągnięciem 10 poziomu doświadczenia - odblokujemy subklasę Szturmowca dla Tytana, Kroczącego przez próżnię dla Czarownika lub Strzelca dla Łowcy.

Dopiero później, po osiągnięciu 14 czy 15 - lub jeszcze wyższego - poziomu, mamy szansę na znalezienie kolejnego artefaktu i odblokowanie trzeciej podklasy: jednej z tych wprowadzonych w dodatku The Taken King do pierwszej części Destiny.

Zdobycie artefaktu to tylko początek procesu odblokowania podklasy. Kiedy zdobędziemy artefakt, w menu postaci zobaczymy ikonkę nowej podklasy i pasek postępu - teraz musimy wykonywać kolejne, dowolne publiczne wydarzenia, by zapełnić pasek postępu. Pasek zapełnia się też, gdy po prostu wykonujemy zwykłe misje, choć szybciej zapełnia się podczas współpracy.

10 najlepszych i 10 najgorszych gier horrorów Możesz się bać i możesz się śmiać. 10 najlepszych i 10 najgorszych gier horrorów

Dopiero wtedy zyskamy możliwość aktywacji specjalnej klasowej misji dostępnej z poziomu mapy Europejskiej Martwej Strefy. Po wykonaniu takiej misji - wyłącznie samotnie - wreszcie odblokowujemy podklasę i możemy ją „wyposażyć”.

Na szczęście wszystkie punkty ulepszeń naszej postaci, które wydaliśmy w drzewku talentów pierwszej podklasy, są później dostępne od razu do wykorzystania w drzewku nowej podklasy. Dzięki temu nie musimy się przejmować, że zmieniając podklasę na nową będziemy nieco słabsi.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub