Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Torment: Tides of Numenera - mapa: Bebechy

Poznaj rozbudowaną, podziemną lokację.

Jest to jedna z ciekawszych miejscówek w początkowej fazie gry. Do Bebechów możesz dostać się na kilka sposobów - korzystając z drabiny na Placu Rządowym lub korzystając ze schodów na Małym Rynku albo lokacji Skraj Klifu. Bebechy to sporych rozmiarów, podziemny obszar z dużą ilością zamieszkujących go osób. Znajduje się tu warsztat Aligerna. Znajdziesz tu tę postać, jeżeli postanowiłeś podróżować w drużynie bez niego.

Bebechy skrywają wiele ciemnych interesów i miejscówek. Znajdziesz tu funkcjonujące od wielu lat roboty posiadające własną tożsamość, przedstawicieli stychów, czyli gatunku drążącego podziemne tunele, a także handlarzy u których możesz zaopatrzyć się w nowe towary. Nie brakuje tu także ukrywających się bandytów oraz kościoła sekty, której akolici specjalizują się w zjadaniu ciał i przejmowaniu dusz oraz myśli swoich "posiłków".


Mapa - Bebechy

  1. Przejście do Małego Rynku.
  2. Drabina prowadząca do Placu Rządowego.
  3. Przejście do Świątyni Dendry O'hur.
  4. Przejście do Skraju Klifu.
  5. Ch'kekt - stwór związany z misją Chłodny, opanowany szelma oraz zadaniem Niewidoczny wróg.
  6. Szelma Qeek - postać związana z zadaniem dodatkowym Kłopotliwy syn.
  7. Kartograf - związany z misją główną Chłodny, opanowany szelma.
  8. Peliai - związana z zadaniem dodatkowym Niestabilne fundamenty.
  9. Zawalony tunel - znajdziesz przy nich zwłoki stycha, dzięki czemu u głównego brygadzisty (#10) będziesz mógł stworzyć kopiącego robota.
  10. Główny brygadzista - robot, który związany z niektórymi zadaniami: Niestabilne fundamenty.
  11. Uszkodzony brygadzista - robot zlecający zadanie dodatkowe Krew brygadzisty.
  12. Korod - człowiek związany z zadaniem Krew brygadzisty.
  13. Baryła - osoba związana z zadaniem dodatkowym Czerwone kręgi.

Szelma Qeek i wędkowanie

W trakcie rozmowy z szelmą Qeekiem możesz poruszyć temat związany z wędkowanie. Rozmówca uważa bowiem, że ryby nie biorą, ponieważ są za szybkie i za silne, aby je wyjąć z wody. Spytaj wtedy czy możesz pomóc. Qeek się zgodzi. Podejdź wtedy do wędki znajdującej się nieco niżej i wejdź z nią w interakcję.


Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - mapy: Rafa Upadłych Światów, Mały Rynek

- Torment: Tides of Numenera - mapa: Plac Rządowy

- Torment: Tides of Numenera - mapa: Skraj Klifu

- Torment: Tides of Numenera - mapa: Karawanseraj


Po chwili wyłowisz enigmat Iskrzyk (po użyciu zadaje 4 punkty obrażeń energetycznych oraz wywołuje oślepienie, powalenie, o 100% zmniejsza ruch trafionego rywala, a także zmniejsza zdolności obronne). Możesz oddać go szelmie, który za jego sprzedaż będzie mógł przeżyć kilka tygodni lub zostawić go dla siebie. Następnie co jeden dzień możesz tu wyławiać nowe przedmioty.

Warto dodać, że Qeek może zostać zabity w trakcie wykonywania zadania dodatkowego o nazwie Czerwone kręgi.

Read this next