Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Zlecenie: Potwór z lasu (Velen)

Zlecenie wiedźmińskie na potwora w krainie Velen.

Misję możesz aktywować po przeczytaniu ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w północnej części Velen (Mapa #1). Dowiesz się z niego o potworze grasującym w okolicy. Aby zdobyć więcej informacji na jego temat skieruj się do pobliskiego kapitana straży strażnika (#2) i wypytaj go o szczegóły.

  • Uwaga: sugerowany poziom doświadczenia - 6
mz017

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Powie ci o transportach atakowanych przez nieznaną bestię. Twoim pierwszym celem będzie dotarcie do wozu i zbadanie tropów. Znajdziesz go w lesie na zachodzie (#3). Na miejscu natkniesz się na dwa alghule, z którymi musisz się rozprawić. Kiedy skończysz rozpocznij dochodzenie z wykorzystaniem wiedźmińskiego zmysłu. Przeszukaj ciała, skrzynie oraz ślady stóp na ziemi.

Po zbadaniu wszystkich elementów wyrusz za śladami, które doprowadzą cię do plaży z utopcami. Jest ich spora grupa, dlatego w trakcie walki stosuj uniki i staraj się nie wchodzić w sam środek wrogów. Po bitwie ruszaj dalej po śladach prowadzących na wzgórze.

Walka z elfami lub zostawienie ich w spokoju

Po chwili dotrzesz do zagajnika, gdzie na twojej drodze stanie łucznik Scoia'tael (#4). W trakcie rozmowy z nim zdecyduj czy zgodzisz się na jego propozycję oddania broni i podróży do obozu czy też nie (możliwość to pojawia się tylko w przypadku pierwszej opcji dialogowych - w pozostałych od razu zostaniesz zaatakowany). W drugim przypadku przygotuj się do walki ze sporą grupą przeciwników. Przede wszystkim wyeliminuj łuczników, potem wojowników, a na końcu dowódcę grupy. Kiedy skończysz pozbieraj z ciał wrogów wiewiórcze ogony i wróć z nimi do komendanta. W nagrodę otrzymasz 25 punktów doświadczenia, 30 koron oraz glejt.

z007

Walkę w obozie elfów rozpoczniesz z gołymi pięściami. Szybko odskocz do tyłu i staraj się eliminować wrogów pojedynczo

Jeżeli zdecydowałeś się oddać broń łucznikowi (pierwsza opcja dialogowa), to zabierze cię do obozu elfów (#5). W trakcie dialogu z dowódcą zdecyduj czy sprawa cię nie interesuje czy też uważasz ich za bandytów. W drugim przypadku czeka cię walka.

Zachowaj ostrożność, bo zaczniesz ją bez broni (chyba, że w ekwipunku miałeś na przykład buzdygan). Eliminuj po kolei następnych rywali, a po uporaniu się ze wszystkimi koniecznie przeszukaj skrzynię, w której znajdziesz swój ekwipunek. Kiedy skończysz wróć do komendanta, od którego otrzymasz 30 koron i glejt (plus 25 punktów doświadczenia).

Jeśli zdecydowałeś się nie mieszać w sprawy wiewiórek, to otrzymasz od nich ekwipunek oraz nieco rzeczy znalezionych w transportach (jedwab, spodnie tropiciela, wilcze skóry, korzeń pimentu). Po powrocie do komendanta możesz powiedzieć mu o scoia'tael albo o nich nie wspominać. Za pierwszą odpowiedź nie otrzymasz złoto, ale dostaniesz glejt (i 25 punktów doświadczenia). Jeśli powiesz, że nie znalazłeś żadnego potwora, to nie otrzymasz ani złota ani glejtu (tylko 25 punktów doświadczenia).

Następnie: Wiedźmin 3 - Zlecenie: Skrzekacz (Velen)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...