Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ubisoft wyeliminował błąd z postaciami bez twarzy w Assassin's Creed Unity

Trwają prace nad kolejnymi poprawkami.

Jednym z najczęściej powielanych dowodów na temat licznych błędów w Assassin's Creed Unity są obrazki przedstawiające postacie „bez twarzy”. Ubisoft poinformował, że zlokalizował i usunął przyczyny tej usterki.

Jak się okazuje, inspirujący artystów problem dotyczył tylko dwóch modeli kart graficznych w wersji PC. Kłopoty znikną po instalacji pierwszej łatki, udostępnionej jeszcze w dniu premiery gry.

„Błąd nie powinien dotknąć graczy, którzy pozwalają na automatyczne aktualizacje” - dodaje wydawca.

Ubisoft zapewnił także na oficjalnym blogu, że poszukuje przyczyn problemów z wydajnością, które nie występowały podobno przed premierą.

„Możemy powiedzieć, że zauważyliśmy wyraźną rozbieżność między środowiskiem przedpremierowym i tym po debiucie gry” - wyjaśniają deweloperzy. „Z testów wynika, że kolejka poleceń zostaje przeładowana, co wpływa na płynność rozgrywki.”

Wielu graczy przyczynę widzi w dużej liczbie postaci niezależnych na ekranie, ale Ubisoft zapewnia, że tłumy na ulicach Paryża są bez winy. Firma koncentruje się raczej na wspomnianym systemie kolejkowania obiektów, określającym, co powinno zostać załadowane i w jakim porządku. W planach jest także poprawa płynności poruszania się głównego bohatera.

W ostatnich siedmiu dniach francuskie studio opublikowało dwie aktualizacje na PC, PlayStation 4 i Xbox One, a obecnie trwają prace nad trzecią - największą - poprawką.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze