Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Arno miał zabijać, patrząc na zegarek. Ubisoft ujawnia porzucony pomysł z Assassin's Creed Unity

15-lecie serii to okazja do podzielenia się ciekawostkami.

Ubisoft świętuje piętnastolecie serii Assassin's Creed, co tydzień skupiając się na innej odsłonie cyklu. Niedawno ujawniono interesującą ciekawostkę o widmowym ostrzu z Assassin's Creed Unity.

Widmowe ostrze to oczywiście odpowiednik ukrytego ostrza w Unity. Sprzęt dysponował nie tylko bronią na bliski dystans, ale także miniaturową kuszą. Początkowo jednak sposób korzystania z niej miał wyglądać zupełnie inaczej niż w finalnej wersji.

Deweloperzy mieli pomysł, aby Arno patrzył na kieszonkowy zegarek swojego ojca, gdy celował z kuszy. Miało to sprawić, że podczas zabójstwa wyglądałby jak zwykły obywatel, sprawdzający godzinę.

„Zabójstwo zegarkowe” wpisywało się w koncepcję „social stealth”, a więc elementów skradankowych związanych z gęstą - jak na grę - ludnością XVIII-wiecznego Paryża. Finalnie jednak zespół zdecydował się na rezygnację z pomysłu i postawienie na ikoniczną pozę strzału z kuszy.

Read this next