Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ubisoft: Pierwszy zwiastun Assassin's Creed: Unity powstał na silniku gry

Ale dużo może się zmienić.

Opublikowany w piątek zwiastun Assassis's Creed: Unity powstał na silniku gry, ale jako prezentacja tego, co chcą osiągnąć twórcy, a nie efekt końcowy - zapewnia Ubisoft.

Wkrótce po prezentacji trailera część graczy wyrażała powątpiewania, czy oglądane sceny mogą być renderowane w czasie rzeczywistym podczas rozgrywki. Sugerowano, że materiał jest tylko przerywnikiem filmowym.

„Nie, to nie przerywnik” - napisano na Twitterze z oficjalnego konta serii. „To sceny na silniku gry, z wczesnej wersji alpha.”

Twórcy zapewnili jednak szybko, że do czasu premiery dużo może się jeszcze zmienić.

„Gry zazwyczaj zmieniają się, zanim trafią do tłoczni, przechodząc przez fazy alpha i beta” - czytamy dalej. „Jest jeszcze sporo czasu. To dobry przykład tego, co staramy się osiągnąć” (dzięki, DSOGaming).

Efekty pracy deweloperów będą zapewne czujnie badane przez graczy, zwłaszcza po kontrowersjach, jakie wywołały rzekome rozbieżności w zwiastunach Watch Dogs.

Jak ogłoszono w piątek, Assassis's Creed: Unity powstaje wyłącznie na PC i konsole nowej gerenacji, z premierą w okresie świątecznym tego roku. Akcję umieszczono podczas rewolucji francuskiej.

Zobacz na YouTube

Read this next