Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Remnant 2 świętują udaną premierę i zapowiadają poprawki

Liczba graczy wciąż rośnie.

Studio Gunfire Games opublikowało komunikat, w którym zespół podziękował graczom za bardzo ciepły odbiór Remnant 2. Gra wciąż ma jednak pewne problemy z wydajnością, dlatego zapowiedziano dalsze poprawki.

Remnant 2 zadebiutowało 25 lipca, a my jesteśmy pełni pokory oraz wdzięczności za niezwykle pozytywną reakcję społeczności. Wasz entuzjazm i wsparcie dla gry było naprawdę inspirujące. Zdajemy sobie jednak sprawę, że niewielka część graczy napotkała pewne błędy o różnym stopniu nasilenia” - czytamy komunikacie.

Wspomniane błędy dotyczą przede wszystkim wydajności gry. W wielu recenzjach przewijały się wzmianki o regularnych spadkach liczby klatek, a sami twórcy radzili grać z włączoną funkcją DLSS lub obniżonymi szczegółami grafiki. Jak czytamy we wpisie, zespół zamierza rozwiązać najpoważniejsze problemy w nadchodzących aktualizacjach.

Wiemy, że napotkanie błędów oraz usterek może frustrować i osłabiać radość płynącą z gry. Traktujemy te problemy niezwykle poważnie, a nasz zespół pracuje nad ich jak najszybszym zidentyfikowaniem i rozwiązaniem” - kontynuuje Ben Gabbard, dyrektor ds. rozwoju gry.

W grze wciąż brakuje również opcji crossplayu. Choć Remnant 2 zadebiutowało zarówno na PC, jak i konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S, rozgrywka między platformami nie jest możliwa. Studio nie ujawniło, czy gracze doczekają się dodania wyczekiwanej i wręcz obowiązkowej funkcji.

Niezależnie jednak od wymienionych problemów, Remnant 2 wciąż zbiera świetne oceny i cieszy się ogromną popularnością. Szczególnie wychwalanymi elementami są mechanika walki, rozbudowany system rozwoju postaci i ogrom świata. Choć od premiery gry minęły już cztery dni, liczba graczy wciąż rośnie. Zgodnie ze statystykami serwisu SteamDB, w ciągu ostatnich 24 godzin w grze przebywało ponad 96 tysięcy użytkowników jednocześnie.

Read this next