Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy chwalą się postępami w pracach nad Psychonauts 2

Platformówka od Double Fine.

Seria Psychonauts wróciła do świata aktywnych licencji za sprawą kampanii społecznościowego finansowania w serwisie Fig. Do premiery jeszcze daleko, lecz Double Fine pochwaliło się postępami w pracach.

Jak wynika z wpisu na oficjalnym blogu, otrzymujemy spojrzenie na poziom pod nazwą „First Playable”. Nie jest to jednak pierwszy etap, jaki odwiedzimy w grze, lecz - jak wyjaśnia Tim Schafer - pierwsze kompletne podejście do lokacji.

Grafika koncepcyjna prezentowanego poziomu

„Pierwsza większa próba stworzenia pełnoprawnego wycinka zabawy, w pełni uzupełnionego o tektury, z wszystkimi systemami, grafiką i rozgrywką, działającymi jednocześnie” - napisał twórca.

Deweloper ostrzega jednak, by nie traktować prezentowanych treści jako wyznacznika ostatecznej jakości gry.

To raczej „obszar, który posiada wszystkie wymagane elementy: poruszanie się postaci, walkę, zadania, punkty doświadczenia, interfejs. Działają razem z tymczasowymi dialogami i dźwiękami, wstępnymi efektami, teksturami, oświetleniem czy nawet przerywnikiem”.

Jak wyjaśnia Schafer, takie podejście pozwoli teraz odpowiednio dopracować wszystkie obszary, by zamienić obserwowany kamieniołom w ostateczną wersję poziomu.

Psychonauts 2 widzieliśmy ostatnio w lutym tego roku i należy chyba przyznać, że postępy w pracach wyglądają całkiem imponująco.

Psychonauts 2 ukaże się w przyszłym roku na PC (Windows, Mac, Linux), PS4 oraz Xbox One.

Pierwsza odsłona platformówki ukazała się w 2005 roku. Akcję obserwowaliśmy z perspektywy trzeciej osoby, wcielając się w Raza. W toku rozgrywki zdobywaliśmy szereg specjalnych mocy, takich jak telekineza, lewitacja czy niewidzialność.

W nowej produkcji postawiono na podobne założenia oraz kontynuację tych wątków. Wraca Razputin, odwiedzający siedzibę grupy Psychonautów. Bohater szybko odkrywa, że coś jest nie tak i przystępuje do działania, szukając rozwiązania tajemnicy.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze