Skip to main content

The Division 2 - umiejętności: Impuls (skaner, pilot, zagłuszacz)

Odkryj lokalizację przeciwników i zakłóć ich technologię.

Istnieją trzy warianty umiejętności Impuls. Pierwsze dwa koncentrują się na oznaczaniu przeciwników, a więc związane są z planowaniem potyczki, choć doskonale sprawdzą się także już podczas wymiany ognia.

Trzeci wariant możemy zastosować również przed rozpoczęciem strzelaniny, choć często sprawdzi się także podczas walki, zwłaszcza wtedy, gdy na arenę wkroczy rozwinięty technologicznie przeciwnik.

  • Skaner - wysyła impuls w okolicy i oznacza wizualnie w interfejsie wszystkich namierzonych wrogów.
  • Pilot - zostaje wysłany we wskazane miejsce, skąd bezustannie skanuje pobliski teren w poszukiwaniu wrogów, których następnie zaznacza w interfejsie agenta.
  • Zagłuszacz - emituje silne impulsy, przeładowując i unieruchamiając systemy elektroniczne przeciwnika.

Kiedy wybrać i dla kogo są umiejętności Impuls w The Division 2

Układając czteroosobową drużynę warto wiedzieć, że posiadanie dwóch agentów z umiejętnościami Impuls mija się z celem. Nawet gdy zdecydujemy się na inny wariant tej umiejętności, nie wspomoże to znacznie potyczki.

Umiejętności Impuls warto wybrać wówczas, gdy lubimy znać rozmieszczenie przeciwników jeszcze przed walką. Granie z losowymi graczami, którzy mają tendencję do parcia przed siebie bez względu na wszystko, może okazać się z Impulsem pozbawione sensu. W dobrze zorganizowanej grupie jest jednak bardzo pomocne.


Zobacz także