Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy The Division 2 zepsuli system aktualizowania. Nowy sezon poczeka

Godna podziwu szczerość.

Twórcy sieciowej strzelanki The Division 2 wyjaśniają, że muszą ponownie opóźnić start kolejnego sezonu zmagań, ponieważ natknęli się na błąd, który uniemożliwia aktualizację gry.

Sprawa jest całkiem prosta: podczas naprawiania błędu w systemie aktualizacji tłumaczeń zepsuto cały system aktualizacji, więc teraz deweloperzy muszą naprawić system aktualizacji, by zaktualizować grę. Wszystko jasne!

Pisząc poważnie, sprawa zaczęła się w ubiegłym tygodniu, gdy Ubisoft wstrzymał start jedenastego sezonu w The Division 2, chcąc najpierw załatać bug związany z lokalizacjami tytułu. „Ubiegłej soboty, podczas tworzenia aktualizacji, która rozwiązałaby błąd, natknęliśmy się na glitch, który zepsuł system generowania kolejnych wersji The Division 2. W rezultacie nie możemy zaktualizować gry do czasu odbudowania tego systemu” - napisano na Twitterze.

Brzmi już nieco jaśniej i wydaje się, że Ubisoft należy pochwalić za przejrzystość i komunikację w obliczu interesującej sytuacji. To zapewne także potwierdzenie tego, jak skomplikowanym „organizmem” są gry wideo, zwłaszcza te stale aktualizowane i rozwijane.

„W przeszłości w obliczu opóźnienia sezonu przedłużaliśmy obecne aktywności. Niestety, w obecnej sytuacji nie możemy tego zrobić, ponieważ nie możemy przeprowadzić żadnej aktualizacji do czasu naprawienia systemu generowania buildów” - dodają twórcy.

„Pracujemy tak szybko, jak to tylko możliwe. W ostatnich 96 godzinach poczyniliśmy znaczne postępy i przywróciliśmy kluczowe aspekty systemu. Podzielimy się szczegółami na temat ram czasowych, gdy tylko będziemy je znać” - zapewnia Ubisoft.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Tom Clancy's The Division 2

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze