Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sieciowa gra RPG Absolver postawi na walkę wręcz

Od byłych twórców z Ubisoftu.

Firma wydawnicza Devolver Digital - specjalizująca się w produkcjach niezależnych - zapowiedziała, że wyda Absolver, czyli „stylową grę RPG” z naciskiem na walkę wręcz.

Za prace odpowiada studio Sloclap z Paryża, założone przez byłych deweloperów z Ubisoftu, odpowiedzialnych w przeszłości za Watch Dogs czy cykl Ghost Recon.

Projekt rozwijany jest od dwunastu miesięcy. Premiera w przyszłym roku, na PC i bliżej nieokreślonych konsolach. Zagramy jako Prospect, zamaskowany wojownik przemierzający krainę Adal.

Akcję obserwować będziemy w perspektywie TPP zza pleców postaci, a celem będzie pokonanie innych graczy i udowodnienie, że jesteśmy godni, by dołączyć do elitarnej grupy Absolvers.

Jak to w produkcjach sieciowych bywa, w toku rozgrywki zdobędziemy lepszy sprzęt i zaawansowane umiejętności walki, budując także własną drużynę śmiałków do pojedynków „trzech na trzech”.

Szczegóły na temat rozgrywki nie są jeszcze znane, ale walka ma być płynna i nieco „karciana”, ponieważ kolejne ataki, talenty czy postawy bojowe będziemy wybierać do talii, określanej jako „Combat Deck”.

Produkcja bazuje na silniku Unreal Engine 4, oferując nie tylko zmagania „gracz kontra gracz”, ale także potyczki ze sztuczną inteligencją.

„Uważamy, że świat byłby dużo przyjemniejszym miejscem, gdyby nie było w nim broni palnej” - komentuje Pierre Tarno, szef projektu. „Moglibyśmy w końcu skoncentrować się na rzeczach ważnych, jak walka na miecze czy sztuka zabijania jednym uderzeniem pięści.”

Pierwsze fragmenty rozgrywki zobaczymy na targach E3 w połowie czerwca.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze