Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Absolver - sieciowa walka wręcz na pierwszym gameplayu

Stylowa gra RPG.

Studio Sloclap z Paryża pojawiło się na targach E3 w tym roku, by zaprezentować swój debiutancki projekt - Absolver. Ta „stylowa gra RPG” postawi na walkę wręcz.

Produkcja zdaje się czerpać pewne inspiracje z serii Dark Souls, jeśli wziąć pod uwagę aspekt „gracz kontra gracz”. Przemierzamy otwarty świat, a po spotkaniu innego użytkownika możemy połączyć siły i wspólnie wkroczyć do walki lub natychmiast rozpocząć sparing.

System walki wręcz - kluczowy element Absolver - ma oferować głębię i szereg opcji. W dowolnym momencie przełączymy się pomiędzy czterema stylami walki, które dodatkowo zmodyfikujemy za pomocą wybieranych łańcuchów combosów.

Podczas eksploracji i zwiedzania świata znajdujemy nie tylko elementy wyposażenia i dodatki kosmetyczne, ale także kolejne ciosy. Te poznamy jednak także podczas sparingów, jeśli zastosuje je na nas przeciwnik.

Jest też parowanie, rozbudowane uniki, podziemia do przejścia w kooperacji czy inne tryby poza rywalizacją - te poznamy w przyszłości.

Projekt rozwijany jest od dwunastu miesięcy. Premiera w przyszłym roku, na PC i bliżej nieokreślonych konsolach. Zagramy jako Prospect, zamaskowany wojownik przemierzający krainę Adal.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze