Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Red Dead Redemption 2 - nieznajome osoby: Nieprawości historii

Jeremiah Compson.

Zadanie Nieprawości historii to jedna z krótszych misji dla nieznajomych w RDR 2. Pomagamy w niej pewnemu starszemu człowiekowi i stopniowo odkrywamy jego przykrą historię.

Poniżej prezentujemy mapę z oznaczonym miejscem początkowym opisywanego wątku. Pomagamy też znaleźć niezbędne przedmioty, które należy zdobyć, by wykonać zadanie.

Początek misji

Nieprawości historii rozpoczyna się w mieście Rhodes. Trafiamy w jego okolice w trzecim rozdziale, ale możemy oczywiście dostać się tam wcześniej, nie czekając na postęp głównego wątku fabularnego.

Misja zaczyna się tylko po zmroku. Zleceniodawca śpi bowiem na ławce przed budynkiem poczty i stacji kolejowej. Jego położenie oznaczyliśmy na mapce poniżej. To Jeremiah Compson.

Mapę możesz też otworzyć w innym oknie lub pobrać na dysk.

Zegarek, księga i rewolwer

Jeremiah poprosi Arthura o zdobycie dla niego trzech przedmiotów z domu, z którego Comspon został eksmitowany. Budynek znajduje się na północ od Rhodes, zostaje oznaczony na naszej mapie w grze.

Po dotarciu do celu (można jechać na skróty, przez pola), należy wejść do domu tylnymi drzwiami. Na frontowych wisi powiadomienie od przedstawicieli banku, ale nie można ich otworzyć.

Wewnątrz polecamy przyjrzeć się paru zdjęciom i poczytać listy, które nakreślą historię Compsona. Jeśli jednak chodzi o potrzebne przedmioty, to:

  • zegarek znajduje się w salonie, nad kominkiem
  • pistolet podniesiemy po tym, jak upuści go włamywacz - musimy go pokonać, a pojawi się po tym, jak przyjrzymy się fotografii nad kominkiem w drugim pokoju
  • po walce możemy otworzyć klapę w podłodze, księga rachunkowa jest na dole, na szarej skrzyni


Po zdobyciu trzech przedmiotów, opuść dom i udaj się do Compsona. Znajduje się niedaleko, w swoim namiocie rozbitym przy lesie. Gra prowadzi nas do mężczyzny, wskazując jego położenie żółtą ikonką celu.

Podejdź do Jeremiaha i zagadaj do niego, a rozpocznie się scenka. Niestety, nie jest to misja ze szczęśliwym zakończeniem.

Read this next