Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Premiera Final Fantasy 15 opóźniona o dwa miesiące

Już oficjalnie.

Potwierdziły się doniesienia, o których nieoficjalnie informowaliśmy wczoraj: Final Fantasy 15 zadebiutuje dopiero 29 listopada tego roku, na PlayStation 4 i Xbox One.

Dotychczas zakładano debiut jeszcze pod koniec września.

Reżyser Hajime Tabata wyjaśnia w specjalnym komunikacie wideo, że twórcy chcą wykorzystać dodatkowy czas na upewnienie się, że wersja wydawana na płycie jest kompletna i dopracowana.

W ten sposób deweloperzy chcą pominąć konieczność przygotowywania ogromnej łatki do pobrania już w dniu premiery gry, co obecnie staje się coraz popularniejsze w grach wideo.

Tabata dodaje, że wersja „master” została ukończona kilka dni temu i mogła już trafić do tłoczni, lecz producent nie był do końca zadowolony z jakości, więc planowano właśnie spory patch.

Deweloperzy zdali sobie jednak sprawę z tego, że osoby bez dostępu do sieci mogą mieć problemy z taką aktualizacją, więc wszystkie poprawki znajdą się na płycie - ale na to potrzeba czasu.

- Jako reżyser i szef projektu, chciałbym osobiście przeprosić za dodatkowe oczekiwania - mówi Tabata.

- Jako zespół chcemy, by Final Fantasy 15 osiągnęło poziom perfekcji, na jaki zasługują nasi fani. Prosimy o zrozumienie - apeluje.

Jednocześnie dodano, że zaplanowana na 30 sierpnia premiera filmu Kingsglaive: Final Fantasy 15 nie ulega zmianie, choć szczegóły dotyczące wydania na płycie poznamy w przyszłości.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze