Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Piętnaście minut rozgrywki z nowej odsłony serii Hitman

Pełna misja w Paryżu.

Studio Io-Interactive opublikowało obszerny materiał z rozgrywki w nowej odsłonie serii Hitman, prezentując piętnaście minut misji w Paryżu.

Agent 47, znawca mody

„Wideo koncentruje się na podstawowych elementach: kreatywnym skradaniu, przebraniach, kryciu się w tłumie i swobodzie w wyborze podejścia do celu” - czytamy w opisie.

Celem w misji „Showstopper” jest Viktor Novikov - oligarcha i milioner, ale także lider organizacji szpiegowskiej o nazwie IAGO. Akcja toczy się na pokazie mody, a mężczyzna jest dobrze chroniony: wszędzie kręci się pełno ochroniarzy.

Przed rozpoczęciem każdego scenariusza Diana krótko opisze zadanie, a gracz będzie mógł wybrać dowolne wyposażenie - zapewnia narrator filmu.

„W Hitman duże znaczenie ma słuchanie i eksplorowanie” - słyszymy dalej. Agent 47 przechodzi przed obiektywem kamery, co irytuje prezenterkę lokalnej telewizji. Jeśli jednak zachowalibyśmy się grzeczniej, moglibyśmy podsłuchać interesujące informacje na temat Novikova.

Zobacz: Hitman - poradnik i opis przejścia

Agent 47 ma oficjalne zaproszenie, więc może swobodnie poruszać się na ogólnie dostępnym terenie. Nie brakuje oczywiście chronionych obszarów, a bohater może przeskakiwać płoty czy wspinać się po rynnach, by dotrzeć w bardziej interesujące miejsca.

Pałac, na terenie którego zorganizowano pokaz mody, pełen jest śmiertelnych pułapek, z których można skorzystać: gazowa lampa na tarasie, wybuchowa beczka czy spadający na głowę głośnik i żyrandol.

Widać także, że powraca imponujący system tłumu, znany już z poprzedniej odsłony serii - teraz jeszcze bardziej rozbudowany. Jest też podkreślający interesujące obiekty tryb Instynktu.

Agent 47 zdobywa wkrótce przebranie stylisty, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po nowych pomieszczeniach w Pałacu. Jeszcze lepszy kamuflaż i dostęp zapewnia strój kelnera, ale niektóre postacie mogą przejrzeć nasze przebranie.

Całość kończy się na zrzuceniu ogromnej instalacji świetlnej prosto na głowę Novikova. Ups.

Produkcja debiutuje 8 grudnia na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Twórcy używają jednak określenia „początek przygody” zamiast słowa „premiera”. To dlatego, że planują systematycznie dodawać kolejne elementy na przestrzeni kolejnych miesięcy.

Masz chwilkę? Zobacz także:

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze