Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pete Hines opuszcza Bethesdę po niemal 25 latach pracy

Szef marketingu odchodzi na emeryturę.

Popularny Pete Hines opuszcza Bethesdę po niemal 25 latach spędzonych na przeróżnych stanowiskach związanych z marketingiem. Zasłużony menedżer ujawnił, że wybrał emeryturę i mniej obowiązków.

53-latek na przestrzeni kariery wyrósł na jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci związanych z wydawcą serii Fallout, Elder Scrolls czy - ostatnio - Starfield. Regularnie pojawiał się na konferencjach prasowych, a popularnością ustępuje zapewne tylko Toddowi Howardowi.

Hines zaczynał karierę w Bethesdzie od reklam i kontaktów z mediami, choć ma w dorobku także inne interesujące zadania, jak pisanie instrukcji do The Elder Scrolls 3: Morrowind. Menedżer szybko awansował do roli wiceprezesa odpowiedzialnego za marketing i komunikację, a w ostatnich latach - za wszystkie kwestie wydawnicze.

„Po 24 latach zdecydowałem, że mój czas w Bethesda Softworks dobiegł końca - napisał sam zainteresowany. „Przechodzę na emeryturę i rozpocznę nowy, ekscytujący rozdział życia, w którym będę oddawał się pasjom, działalności charytatywnej i szerzej cieszył się życiem”.

„Nie była to decyzja, do której doszedłem łatwo lub szybko, ale po niesamowitej karierze, której kulminacją była niesamowita premiera Starfield poczułem, że nadszedł właściwy czas. To z pewnością nie jest pożegnanie. Moja miłość do Bethesdy i jej pracowników nie osłabła i nigdy nie przestanę być częścią tej niesamowitej społeczności, którą wspólnie stworzyliśmy”.

„Dziękuję setkom i tysiącom fanów, których poznałem i z którymi przez ostatnie 24 lata miałem okazję porozmawiać. Wasza energia, kreatywność i wsparcie były wielką częścią mojej podróży. Nie mogę się doczekać przeżycia kolejnej części tej przygody razem z wami” - dodał.

W osobnej wiadomości Hines otrzymał podziękowania także od Bethesdy. Starfield jest pierwszą produkcją Bethesda Game Studios wydaną po przejęciu ZeniMax Media przez Microsoft w 2021 roku. Gra ukazała się 6 września, szybko docierając do poziomu 10 milionów graczy.

Read this next