Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Minuta z efektami graficznymi gry Inside od twórców Limbo

Zaawansowane renderowanie.

Marcowa konferencja GDC była dla studia Playdead okazją na zaprezentowanie swojej nowej platformówki - Inside - oraz wzbogacających grę efektów graficznych.

Materiał wideo o wiele mówiącym tytule „wysoka jakość, niska złożoność” pozwala rzucić okiem na zastosowane techniki renderowania, takie jak dithering (w uproszeniu - wygładzanie cieni).

Do tego standardowy dym i ogień, świetlne flary z reflektorów samochodu czy latarki, animacje worteksowe deszczu, oświetlenie wolumetryczne, poświata HDR czy fizyka wody.

Inside to najnowszy projekt studia Playdead z Kopenhagi, odpowiedzialnego w przeszłości za cenione Limbo, z którego - jak widać - pożyczono ogólny, mroczny klimat przygody.

Gracze wcielą się w młodego chłopaka, walczącego ze złymi siłami, starającymi się przejąć władzę nad światem poprzez eksperymenty na ludzkich ciałach.

Jedyna potwierdzona obecnie platforma docelowa to Xbox One.

Zobacz na YouTube

Read this next