Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Horror P.T. odtworzony na silniku Unity

Nie obeszło się bez zmian.

Deweloper Farhan Qureshi odtworzył większą część niedostępnego już horroru P.T. od Kojima Productions, usuniętego z PlayStation Network po anulowaniu praca nad Silent Hills.

Qureshi za dnia pracuje „na zmywaku”

Nowy projekt powstał dzięki możliwościom silnika Unity, wykonany podobno w 104 godziny. Tytuł - zatytułowany PuniTy - na pewno nie wygląda jak materiał źródłowy, ale to nadal całkiem imponujące osiągnięcie dla samotnego twórcy.

Zmieniono także inne elementy: usunięto dużo zagadek, nie ma ogólnej narracji, a niektóre interakcje zostały zmodyfikowane. Rozgrywkę zaczynamy na przykład z latarką.

Okazuje się, że Qureshi rozpoczął prace nad PuniTy, by przygotować się do poprowadzenia we wrześniu kursu na temat modelowania 3D. Później zakres prac zaczął się jednak rozszerzać i szybko zamienił się w mini-grę na bazie P.T.

Projekt pobrać można na PC (Windows, Mac, Linux) z oficjalnego bloga twórcy.

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze