Skip to main content

Zamów kolekcjonerski ALMANACH i odbierz darmową grę na GOG

Odkryj gatunek gier przygodowych, które oczarowały świat.

Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gracze pytają, gdzie jest marketing Hellblade 2. Gra debiutuje za dwa tygodnie

Kampania podobno startuje.

Część graczy zastanawia się, dlaczego Senua's Saga: Hellblade 2 nie otrzymuje obecnie żadnego wsparcia marketingowego, skoro do premiery - 21 maja - pozostały niecałe dwa tygodnie.

Fani nawołujący o większą liczbę reklam to zjawisko dość nietypowe, lecz powiązane zapewne z niedawnymi decyzjami Microsoftu o zamykaniu oddziałów deweloperskich. Miłośnicy Ninja Theory obawiają się być może, że studio z Wielkiej Brytanii podzieli los Tango i Arkane.

„Widziałem porty PlayStation na PC, które dostawały lepszą promocję” - narzekał wczoraj jeden z fanów w serwisie X. „Czy ktoś w Xbox zapomniał, że mają ważną grę do wydania? Kompletnie nic się nie dzieje” - dodał kto inny.

Sytuację w serwisie X starał się więc uspokoić Aaron Greenberg. To szef marketingu w dziale Xbox, więc powinien być dobrze poinformowany w temacie. Jak zapewnił, globalna kampanii marketingowa Hellblade 2 właśnie startuje.

„Nasza globalna płatna kampania medialna rozpoczęła się wczoraj w YouTube, HBO/Max, Facebook, Instagramie, Reddicie (posty promowane), w wyszukiwarkach i na Samsungach” - zapewnił.

Greenberd dodał także zdjęcie z Islandii, gdzie zaproszono najwyraźniej twórców treści, oferując możliwość przetestowania oczekiwanego tytułu.

„Będziemy informować o kolejnych wydarzeniach, obejmujących kino, formaty zewnętrzne, partnerstwa z markami, Spotify, Amazon Streaming/Fire TV, Instagram, Facebook, serwisy społecznościowe i wiele innych w drodze do premiery!” - zapewnił.

Brzmi więc całkiem ambitnie, lecz pozostaje mieć nadzieję, że nie jest za późno, by trafić do świadomości graczy.

Read this next