Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hellblade 2 błyszczy na nowych ujęciach. Twórcy pochwalili się trybem fotograficznym

Okazji do robienia zdjęć nie zabraknie.

Deweloperzy z Ninja Thoery mają dobre wieści dla miłośników pięknych kadrów. Senua's Saga: Hellblade 2 zadebiutuje na premierę z trybem fotograficznym, który pozwoli nam zachować na dysku nieco pamiątek.

Trzeba przyznać, że wydanie gry bez funkcji pozwalającej na swobodne robienie screenów, byłoby ogromnym marnotrawstwem. Hellblade 2 zachwycało grafiką już przy pierwszych zapowiedziach, a każdy kolejny zwiastun wygladał tylko lepiej. Ninja Theory wykorzystało okazję i pochwaliło się kilkoma ujęciami, wyłapanymi właśnie w trybie fotograficznym.

Co prawda screeny nie ujawniają zbyt wiele, ale i tak są miłym urozmaiceniem w dłużącym się oczekiwaniu na premierę. Szczególne wrażenie robi ujęcie ze zbliżeniem na twarz sparaliżowanej strachem Senui, skrywającej się przed przeciwnikiem o ludzkim kształcie. Twórcy zdradzili już, że walka w drugiej części będzie bardziej wymagająca, więc reakcja bohaterki jest jak najbardziej zrozumiała.

Na kolejnych zdjęciach jest już nieco mniej mrocznie. Pytanie tylko, czy postać otulona promieniami słońca na pewno ma wobec Senui dobre zamiary.

W Senua’s Saga: Hellblade 2 zagramy już 21 maja - wyłącznie na PC oraz konsolach Xbox Series X/S. Produkcja zadebiutuje w niższym standardzie cenowym (49,99 dolarów, a więc około 200 zł) ale będzie dostępna tylko w wersji cyfrowej. Zdaniem deweloperów, ukończenie gry powinno zająć podobną ilość czasu, jak w przypadku jedynki, a więc mniej więcej 9 godzin.

Choć w pierwszej części Senua pogodziła się ze swoją przeszłością i częściowo udało jej się przywyknąć do głosów w swojej głowie, to w sequelu będą one jeszcze bardziej przeszywające. Dźwięk gry zmiksowano z myślą o słuchawkach obsługujących trójwymiarowy dźwięk przestrzenny, dzięki czemu będziemy mogli słyszeć głosy, a nawet muzykę, dochodzące z różnych stron dookoła gracza.

Read this next