Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fortnite od Epic Games zaczynało jako mroczna i poważna produkcja

Ostatecznie postawiono na kolory i mniejszy poziom realizmu.

Deweloperzy z Epic Games opublikowali nowy materiał poświęcony Fortnite. Przedstawiają opis jednego z potworów, opowiadają także o pierwotnej wizji gry.

Nowy tytuł twórców Gears of War to produkcja, w której bohaterowie walczą z niebezpiecznymi mutantami. Starcia odbywają się przede wszystkim w nocy. Za dnia postacie zajmują się rozbudowywaniem bazy.

Oprawa gry jest kolorowa, komiksowa i nie ma nic wspólnego z realizmem. Taki styl nie był jednak pierwszym wyborem projektantów.

- Kiedy zaczęliśmy prace, chcieliśmy stworzyć straszne, przerażające doświadczenie. W fazie testów okazało się jednak, że rozgrywka stawała się coraz bardziej beztroska, zabawna i mało realistyczna - powiedział Pete Ellis, dyrektor arystyczny. - Ostatecznie odczuliśmy, że dobrym pomysłem będzie zupełna zmiana stylu.

Różnice w filozofii projektowania postaci na początku prac w porównaniu do obecnego etapu produkcji dobrze obrazuje Husk. To mutant ze ściągniętą z czaszki skórą. Kiedyś wyglądał odrażająco, nowy model nie budzi już podobnych odczuć, choć artyści zachowali charakterystyczne cechy potwora.

Fortnite zadebiutuje w przyszłym roku na PC. To gra Free to Play. Na oficjalnej stronie można zgłosić chęć udziału w testach wczesnej wersji.

Zobacz na YouTube

Read this next