Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored: Death of the Outsider - Kontrakty: misja 2 (Idź za atramentem)

Wykonujemy kontrakty w drugiej misji.

W drugiej misji będziesz miał do wykonania cztery kontrakty, za które otrzymasz pokaźną ilość monet. Kolejność jest dowolna. Możesz wypełniać kontrakty po zakończeniu zadania głównego lub w trakcie jego wykonywania.


Śmierć mimowi

Twoim zadaniem będzie doprowadzenie do śmierci Cyryjskiego mima, ale tak, żeby wyglądało to na samobójstwo. W tym celu podchodzimy do mina. Osoby stojące podczas występu możesz najpierw unieruchomić za pomocą elektrycznego pocisku. Następnie szybko obezwładnij mima, dusząc go. Zabierz jego ciało i udaj się do Blefu Umarlaka (tama) - idź według znacznika.

Najbezpieczniejszą drogą będzie przejście po dachach, tak aby nie zwracać na siebie uwagi. Wyrzuć ciało przez barierki, a misja zostanie zakończona. Uważaj na mieszkańców, gdyż jeżeli jakiś cywil cię zauważy, to misja zakończy się niepowodzeniem.


Nękanie w miejscu pracy

Celem tego kontraktu jest śledzenie szantażystki, która nęka pracownicę banku. Szantażystka doprowadzi cię do osoby, która jest odpowiedzialna za nękanie. Gdy się tego dowiesz, będziesz musiał zabić szantażystkę i jej wspólnika.

Udaj się na plac przed bankiem. Przedostań się tam, używając Przeniesienia. Przemieszczając się po balkonach. Omiń strażników i wejdź do banku. Schowaj się za filarem i podsłuchaj rozmowę szantażystki. Kiedy ją zakończy, wyjdzie z banku, a twoim zadaniem będzie ją śledzić. Wykorzystaj dachy i balkony przed bankiem oraz na ulicy, by podążać za szantażystką.

Chowając się za filarem podsłuchaj rozmowę. Przemieszczaj się po balkonach i dachach, omijając tym samym strażników i nie spuszczając z oka szantażystki.

Kiedy dotrzesz do bramy, która oddziela ulicę, przedostań się do pomieszczenia usytuowanego nad nią. Gdy będziesz mieć bramę za plecami, udaj się na prawo i podsłuchaj rozmowę szantażystki ze wspólnikiem. Z bezpiecznej odległości (najlepiej z balkonu pobliskiego budynku) zabij szantażystkę i wspólnika za pomocą wolnostrzału albo granatu rzuconego pod nogi, co zakończy misję. Z pewnością zaalarmujesz strażników, więc szybko ucieknij z tego miejsca.


Porwij barmana; Zaginiony brat

Te dwa kontrakty wypełnisz przedostając się do baru Spector, który mieści się naprzeciwko domu Shana Yuna. Jeżeli chcesz się do niego dostać głównym wejściem, musisz zrobić sobie tatuaż w Czerwonej Kameli (2 na mapie dzielnicy). Inną drogą prowadzącą do klubu Spector jest przejście, które znajdziesz na trzecim poziomie domu Shana Yuna (4 na mapie domu Shana Yuna). Prowadząc do niego osobne schody, które znajdziesz na drugim poziomie domu.

Mapa dzielnicy: Górna Cyria oraz domu Shana Yuna.

Jednak wykonanie tatuaży jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem, gdyż jego posiadanie umożliwi ci bezproblemowe poruszanie się po barze. W innym przypadku zostaniesz zaatakowany przez Bezokich.

Będąc w środku, udaj się na wyższy poziom, gdzie zobaczysz narkotyzujących się Bezokich. Przejdź do pokoju, który mieści się za ścianą. Tam znajdziesz Alberto, ale na razie go zostaw. Przekręć dźwignię, którą znajdziesz na ścianie, dzięki czemu uśpisz trzech narkotyzujących się Bezokich. Następnie wyeliminuj po cichu i pojedynczo pozostałych Bezokich, tak by nie wszczynać alarmu.

Przekręć dźwignie, by uśpić trzech Bezokich.

Teraz trudniejsza część zadania. Musisz zlikwidować wszystkich przeciwników, którzy stoją przy barze, oczywiście oprócz Barmana. Zacznij od Bezokiego, który stoi przy drzwiach wejściowych. Następnie użyj granatu, by zabić dwóch-trzech Bezokich. Spróbuj również min hakowych, które zneutralizują wrogów, gdy ci się zbliżą. Pamiętaj, że Barmana musisz obezwładnić.



Ostatnim zadaniem jest zaniesienie ciał Barmana i Alberto we wskazane punkty. Zabierz pierwsze ciało i wyjdź z baru głównym wejściem. Przemieszczaj się - za pomocą mocy: Przeniesienie - po dachach i lampach. Dotrzyj do miejsc wskazanych przez znaczniki (Alberto - chata niedaleko tamy, Barman - skrzynia na dachu budynku położonego przy placu), a poszczególne kontrakty zostaną wykonane.

O autorze

Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Komentarze

More On Dishonored: Death of the Outsider

Najnowsze artykuły