Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Terra Incognita

Udajemy się do Dogtown.

Dodatek Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 zabiera nas do Dogtown - odgrodzonej wysokim murem dzielnicy Night City, która znajduje się pod kontrolą despotycznycznego Kurta Hansena. Tajemnicza kobieta kontaktuje się z nami i prosi o spotkanie w pobliżu bramy do dzielnicy - misja główna Terra Incognita.


Na tej stronie:


Początek misji i przejście przez podziemny parking

Akcja dodatku rozpocznie się w zasadzie automatycznie po przejściu prologu lub wczytaniu gry z późniejszego etapu zabawy. Zadzwoni do nas osoba, która po chwili przedstawi się jako Songbird i poprosi nas, abyśmy udali się na granicę odciętej dzielnicy. Zgadzamy się na spotkanie i podążamy za znacznikiem we wskazane miejsce.

Przed bramą Dogtown skręcamy w boczną uliczkę i idziemy prosto, aż zostaniemy sparaliżowani przez uszkodzenie Relica. Pojawi się Songbird z którą rozmawiamy. Kobieta opowie nam o sytuacji w jakiej się znalazła i poprosi o ratunek. Zgadzamy się, po czym netrunnerka odblokuje dla nas drzewko umiejętności Relica i nagrodzi trzema punktami umiejętności - możemy od razu zakupić nowe zdolności, albo zrobić to później.

Tak czy inaczej po obejrzeniu scenki idziemy za Songbird w głąb alejki. Naszym zadaniem jest dostać się do drzwi garażu przed nami. Możemy to zrobić przekradając się, wdając się w otwartą walkę z przeciwnikami albo po prostu spróbować dobiec do drzwi. Po prawej stronie od płotu zobaczymy otwarty śmietnik, którym wejdziemy na teren placu.

Po dotarciu do drzwi wchodzimy szybko w interakcję z nimi i prześlizgujemy się do wnętrza budynku. Idziemy dalej i odsuwamy blachy zasłaniające zejście poniżej. Wchodzimy do bocznego pomieszczenia, po czym próbujemy korzystać ze skrzynki kontrolnej na ścianie. Okazuje się jednak, że w budynku brakuje zasilania.

Idziemy w głąb pomieszczenia i na końcu niewielkiego kantorka odnajdujemy agregat. Włączamy go i wracamy do panelu kontrolnego. Po krótkiej chwili Songbird uruchomi platformę, na której stajemy i jedziemy w głąb budowli. Kiedy platforma się zatrzyma skręcamy w lewo i idziemy prosto trasą, którą będzie podświetlać dla nas hakerka.

Po opuszczeniu się kolejnej windy stajemy na nią i po chwili przechodzimy do dużego budynku. Podłoga zawali się pod nami, ale spadniemy tylko niewiele niżej. Teraz naszym celem będzie wspinać się po kolejnych elementach rusztowania do wyjścia na górze. Co jakiś czas podłoga pod nami będzie się rozpadać, ale nie musimy się obawiać spadnięcia - ma to za zadanie jedynie nas nastraszyć.

Musimy jednak uważać, by nie wymierzyć źle skoku i nie spaść w przepaść pod nami - to z kolei zawsze skończy się śmiercią postaci. Po dotarciu na górę idziemy za Netrunnerką. Wchodzimy na niewysoki pomost i przechodzimy przez drzwi, które się otworzą. Kontynuujemy korytarzem. Na końcu trafimy na kilku wrogów, obok których możemy się przekraść albo podjąć walkę.


Dostań się na plac budowy

Tak czy inaczej po poradzeniu sobie z zagrożeniem idziemy dalej za znacznikiem misji. Dotrzemy do windy - czekamy, aż Songbird ją przywoła, po czym wybieramy piętro „Stadion”. Dojeżdżamy na górę i przechodzimy przez niewielki budynek. Trafimy na duży bazar, na którym możemy się rozejrzeć. Po tym podążamy dalej za znacznikiem, aż dotrzemy na trybuny stadionu. Rozmawiamy z kobietą, po czym idziemy dalej.

Przechodzimy przez drzwi i wychodzimy na zewnątrz stadionu. Hakerka każe nam wsiąść do windy, która jednak się zatnie. Korzystamy z pobliskiej skrzynki bezpiecznikowej, aby przywrócić ją do działania. Następnie wjeżdżamy na górę i podążamy za znacznikami na szczyt ruiny.

Tam rozmawiamy z Songbird i oglądamy scenkę. Po niej zjeżdżamy zsypem na dół i lądujemy na ulicy. Na tym misja zakończy się, a w jej miejsce automatycznie rozpocznie się kolejna - Ostatni lot.

Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Ostatni lot

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Read this next