Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Ranny lis w miejskiej dżungli

Pomagamy dwójce agentów odnaleźć towarzysza.

Grając w dodatek Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 możemy przyjąć kilka zleceń od fixera znanego jako Mr. Hands. W ramach jednego z nich pomagamy dwójce agentów brazylijskiego wywiadu rozwiązać zagadkę zaginięcia ich towarzysza - kontrakt Ranny lis w miejskiej dżungli.


Na tej stronie:


Udaj się do pokoju 203

Po dotarciu na miejsce rozpoczęcia kontraktu i rozmowie z Mr. Handsem kierujemy się do wskazanego przez niego pokoju 203. Wewnątrz rozmawiamy ze Stevenem i Aną, którzy wprowadzą nas w szczegóły sprawy. Okazuje się, że agenci nagle otrzymali sygnał od zaginionego jakiś czas temu towarzysza. Zgadzamy się pomóc i udajemy się za znacznikiem pod wskazane koordynaty.

Dotrzemy do miejsca zwanego Organitopią. Wokół kręci się wielu kosiarzy także musimy się przygotować na walkę lub sporo skradania. Zaczynamy od zejścia do niewielkiego tunelu i przejścia przez wyłom w ścianie. Wewnątrz otwieramy uszkodzoną roletę i przeskakujemy przez okno. Odwracamy się w prawo i podpinamy do złącza osobistego na ścianie. Odezwie się do nas Bana, z którym rozmawiamy.

Mężczyzna otworzy dla nas drzwi do dużej sali budynku. Wewnątrz walczymy z licznymi Kosiarzami lub przekradamy się. Naszym celem są drzwi na końcu pomieszczenia. Do ich otwarcia potrzebujemy 15 punktów siły. Trafimy do niewielkiego baru, gdzie też pozbywamy się kosiarzy lub ich omijamy. Docieramy do kolejnych drzwi na końcu wąskiego korytarza i przechodzimy za nimi do głównej sali.


Pokonaj Ribakowa

Nie natrafimy tu początkowo na żadnych wrogów. Zgodnie z sugestią Bany wchodzimy po schodach na półpiętrze i używamy drzwi. Teraz zostaniemy zaatakowani przez zabójcę Borisa Ribakova. Jest to dość trudny przeciwnik, który potrafi się bardzo szybko poruszać, często korzysta z granatów dymnych, aby ograniczyć naszą widoczność, a do tego może stać się niewidzialny.

W tym starciu najlepszy będzie karabin snajperski lub strzelba. Dzięki snajperce będziemy w stanie trafić Borisa, kiedy celuje w nas z dystansu, a ze strzelbą możemy spróbować zaatakować go frontalnie, gdy będzie się przemieszczał do innego punktu strzeleckiego. Po zabiciu najemnika możemy zabrać z jego zwłok Sulimova - ikoniczny pistolet maszynowy typu smart.

Tak czy inaczej wracamy do drzwi, za którymi czeka Bana. Za pomocą Kiroshi znajdujemy ukryte drzwi w ścianie. Otwieramy je i wchodzimy do pomieszczenia. Okaże się, że tak naprawdę cały czas rozmawialiśmy z ranną Katią Kareliną. Po krótkiej rozmowie wychodzi na jaw, że to kobieta zabiła agenta, a potem posłużyła się jego biomonitorem do wezwania brazylijskich agentów, po tym jak jej własna korporacja zaczęła na nią polować.


Katia Karelina - zabić czy oszczędzić

Po rozmowie z Katią przez telefon odezwie się Ana, która każe nam zabić kobietę. Uciekinierka z SovOilu prosi nas jednak o szczędzenie jej w zamian za nagrodę. Możemy zgodnie z życzeniem Any zabić kobietę lub po prostu zabrać biomonitor Bany z walizki na biurku i oszczędzić Katię. W tym drugim wypadku rozpocznie się krótkie zadanie poboczne Gra o nic.

Niezależnie od podjętej decyzji, po zdobyciu biomonitora wychodzimy z budynku i wracamy w powrotną drogę do pokoju 203, gdzie przebywają agenci. Po drodze okaże się jednak, że to nie koniec intrygi, bo w międzyczasie zadzwoni do nas Steven, prosząc o nie oddawanie biomonitora Annie, a zamiast tego zaniesienie go do skrytki fixera.


Biomonitor - oddać Anie czy Stevenowi

Kolejną decyzją w tym zadaniu jest wybór, komu zanieść biomonitor. Jak tłumaczy Steven, zapisane na nim informacje mogą doprowadzić do kryzysu międzynarodowego między rządem Brazylii a Związkiem Radzieckim oraz wydania wyroku na dwójce agentów za ujawnienie tej tajemnicy i samowolne działanie.

Jeśli się zgodzimy wrzucić biomonitor do skrytki fixera (albo zniszczyć go po dostarczeniu do pokoju Any i Stevena), kobieta będzie obrażona, ale nadal otrzymamy od Mr. Handsa naszą wypłatę w wysokości 4000 eurodolarów. Dodatkowo po jakimś czasie zadzwoni do nas Steven, rozpoczynając krótką misję Chcesz grać, graj według zasad. Natomiast w wypadku, gdy oddamy biochip Anie, to nie będziemy mogli liczyć na dodatkową misję, ale Hands zapłaci nam więcej, bo aż 6 tys. eurodolarów Niezależnie od podjętej decyzji, w tym momencie misja zakończy się.

Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Gra o nic

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 Widmo Wolności - Poczwarka

Read this next