BioWare reklamuje Anthem za pomocą pola kukurydzy
Ekologiczny marketing.
BioWare opublikowało nowy materiał promocyjny dla sieciowej gry akcji Anthem, stawiając na humorystyczne podejście. Twórcy postanowili sponsorować labirynt, jaki co roku powstaje w polu kukurydzy w kanadyjskim Edmonton.
Studio poprosiło o takie przygotowanie projektu, by całość przypominała pancerz wspomagany, jeden z najważniejszych elementów produkcji.
- Anthem to coś całkowicie nowego dla BioWare. Dlatego też chcieliśmy promować grę w sposób, z jakiego wcześniej nie korzystaliśmy - zapewnia reżyser Jon Warner, odpowiedzialny ostatnio za Mass Effect: Andromeda.
Jak ujawnia materiał wideo, proces powstawania labiryntu nie jest zbyt skomplikowany. Całe pole jest obsiewane kukurydzą, a następnie - gdy pojawiają się pierwsze rośliny - twórcy wykopują sadzonki w określonych miejscach.
- Gdy zostałem poproszony o przygotowanie projektu, pomyślałem sobie, że to jest właśnie największe wyzwanie w mojej karierze - komentuje Neil Thompson, dyrektor artystyczny, który jeszcze niedawno odpowiadał między innymi za animacje w Mass Effect: Andromeda.
Anthem debiutuje jesienią przyszłego roku na PC, PS4 i Xbox One.