Fortnite - sezon 7: poradnik i najlepsze porady

Wszystko, co trzeba wiedzieć o sezon 7, rozdział 2 w Fortnite.

Witaj w poradniku do sezonu 7 gry Fortnite, czyli kolejnego etapu rozgrywek rozdziału 2. Zamieszczamy tutaj najważniejsze, cyklicznie aktualizowane informacje o sezonie, dzięki czemu będziesz na bieżąco z nowościami i wyzwaniami gry.

Motywem przewodnim 7. sezonu jest inwazja obcych, a odbija się to zarówno na świecie i zadaniach, jak i postaciach, w które możemy się wcielić. Twórcy nie omieszkali oczywiście wprowadzić nowych mechanik rozgrywki czy możliwości personalizacji postaci.

Fortnite, sezon 7 - najważniejsze informacje

Oto, co trzeba wiedzieć o sezonie 6 rozdziału 2. Poniżej szczegóły nowości.

Fortnite - sezon 7: nowości i zmiany

Jeżeli chcesz w skrócie poznać listę nowinek w sezonie 7., przedstawiamy ją poniżej:

Zmiany na mapie

Tym razem zmiany na mapie nie są duże, ale wyspa nabrała klimatu inwazji obcych. Zmienił się między innymi centralny punkt, a ponadto dwa miejsca nazywają się teraz inaczej. Kolosalny Kwartał to teraz Kukurydziany Kompleks, a Potne Piaski to Wydmy Wierzących.

Ponadto, jeżeli udasz się do lokacji podpisanych na mapie na fioletowo, na niebie zobaczysz latające spodki UFO. Co najważniejsze - możesz do nich wejść!

Więcej informacji i zdjęcie mapy znajdziesz na naszej stronie o mapie 7. sezonu Fortnite.

Nowe bronie

Do zestawu wyposażenia w Fortnite dołączają cztery nowe bronie:

  • miotacz promieni Kymery - strzela ciągłą wiązką i nie wyczerpuje amunicji, ale nie zadaje wysokich obrażeń obiektom
  • karabin impulsowy - celna i niezawodna broń UR, czyli samozwańczych obrońców wyspy
  • skaner zwiadowczy - strzel, by oznaczyć wszystkich przeciwników i skrzynie w promieniu skanowania
  • karabin magnetyczny - przebija ściany, ale jest wolny, a do tego przed strzałem wyświetla widoczną wiązkę lasera
fortnite_sezon_7_poradnik_3

UFO na niebie

W niektórych lokacjach znajdziesz unoszące się nad ziemią latające spodki. Potrafią one chwytać przedmioty i ludzi w wiązkę przenoszącą, a potem transportować schwytany cel w inne miejsce.

fortnite_sezon_7_poradnik_4

Gracze mogą przejmować te statki, by wykorzystać je do transportu, a przede wszystkim użyć specjalistycznych broni. W grę wchodzi również obsługa wspomnianej wiązki do uprowadzania, by unieść spotkanych graczy nad ziemią.

Personalizacja postaci - Kymera

Kymera to postać o nieokreślonym wyglądzie, do której uzyskujemy dostęp po zakupie Karnetu Bojowego 7. sezonu. Każdy gracz może spersonalizować własnego Kymerę, by wyróżniał się specyficznymi cechami.

fortnite_sezon_7_poradnik_2

Edycja wyglądu postaci nie jest jednak darmowa. Potrzebujemy do tego specjalnych artefaktów Obcych, za które kupujemy wybrane opcje.