Halo Infinite otrzyma kartę graficzną od AMD

Plus: oddzielny ranking w zależności od sterowania.

  • Twórcy Halo Infinite opisali funkcje wprowadzane w wersji PC
  • W planach są m.in. trzy osobne tryby rankingowe
  • Jest też nowy model karty graficznej od AMD

Microsoft ujawnił sporo nowości na temat pecetowej wersji Halo Infinite. Twórcy szykują sporo gadżetów - w tym nowym model karty graficznej. Są też interesujące rozwiązania w samej grze.

Jeśli o GPU mowa, w planach jest topowy RX 6900 XT w specjalnym malowaniu i z logo produkcji. Same statystyki i możliwości obliczeniowe pozostaną jednak bez zmian. Razer przygotowuje za to inne akcesoria: klawiaturę, mysz czy słuchawki.

Interesującym rozwiązaniem - już w grze - będzie podzielenie trybów rankingowych na trzy „drabinki”: dla osób grających na myszy i klawiaturze, na padzie oraz opcja „mieszana”, dla użytkowników korzystających z funkcji cross-play.

Wśród opcji graficznych ciekawie zapowiada się możliwość ustalenia minimalnej liczby klatek na sekundę. Halo Infinite będzie dynamicznie skalowało jakość oprawy, by pozostać przy zadanej wartości.

Do tego szereg bardziej standardowych rozwiązań. W specjalnym materiale wideo mowa o wsparciu monitorów szerokokątnych, potrójnym bindowaniu klawiszy dla klawiatur analogowych, niskich opóźnieniach myszy czy optymalizacji na słabsze konfiguracje.

Nieco zapomnianą dzisiaj opcją będzie też możliwość zakładania serwerów LAN, z którymi połączymy się nie tylko na komputerach, ale i na Xboksach.

Deweloperzy z 343 Industries zapewniają także, że poświęcili sporo wysiłków na zapewnienie płynnego współdziałania różnych wersji PC: na Steamie, Xbox Game Pass oraz w Microsoft Store.

To przełoży się między innymi na działanie specjalnego systemu społecznościowego Halo Infinite. Ten otrzyma bowiem integrację nie tylko z Xbox Live, ale także z Discordem oraz Steamem, by nigdy nie tracić kontaktu ze znajomymi.

Halo Infinite ukaże się 8 grudnia na PC, Xbox One oraz Xbox Series X/S.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami